Τελικά η έλευση του σπορ μοντέλου που θα επαναφέρει για τα καλά την Toyota σε παλιά λημέρια δεν προβλέπεται πριν από το 2018, καθώς η ιαπωνική εταιρεία θα θέσει σε προτεραιότητα πιο προσιτές εκδόσεις που θα συνδυαστούν με την επιστροφή της και στο WRC από την επόμενη σεζόν. Επίσης, υπάρχει και ο περιορισμός από την BMW, μιας και η Supra με την επόμενη Ζ4 θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη.
Έτσι, η νέα Supra θα έχει κάτω από το καπό της εξακύλινδρο τούρμπο μοτέρ και αυτή θα είναι και η μοναδική επιλογή για το ιαπωνικό μοντέλο, σε αντίθεση με τη νέα Z4 η οποία θα έχει και άλλες διαθέσιμες εκδόσεις (ακόμη και τετρακύλινδρες). Επίσης, για λόγους κόστους, μία περίπλοκη υβριδική έκδοση συγκεντρώνει ελάχιστες πιθανότητες για να περάσει στην παραγωγή, ενώ σχεδιαστικά η νέα Supra θα υιοθετεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο FT-1.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου