Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Ψινάκης: «Mέχρι και πυροβολισμό έχω φάει» (Video)

Αποκάλυψη ''σοκ'' από τον Ηλία Ψινάκη που σε τηλεοπτική εκπομπή είπε ότι "μέχρι και πυροβολισμό έχω φάει".
Ο Δήμαρχος Μαραθώνα δήλωσε ότι δέχθηκε επίθεση από τα "γκανγκστεράκια του Δήμου Μαραθώνα".

Ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» και αποκάλυψε ότι δέχεται συνέχεια απειλές και εκβιασμούς, με αποκορύφωμα την επίθεση με τον πυροβολισμό!




"Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι και "κυνηγάω" τον πρώην Δήμαρχο είναι ότι φρόντισε να μου αφήσει έναν Δήμο, εκτός του τι είχε κάνει, εμένα δεν με ενδιαφέρει τι είχε κάνει, αν έχει κλέψει, τι έχει κλέψει και γιατί. Τον ψήφισαν και καλά τους έκανε. Εμένα με ενδιαφέρει ότι μου άφησε έναν Δήμο με «βόμβες» να σκάνε και να μου τον αποδομήσει στα χέρια.

Αναγκάστηκα να ξεκαθαρίσω αυτή την κατάσταση, οπότε θα σκάνε τώρα βροχή τα πορίσματα. Στον δικό μας Δήμο γίνονται πολλά άσχημα πράγματα γιατί ακόμα τα γκανγκστεράκια δεν το έχουν μάθει ότι άλλαξε το θέμα και κάνουν κουρα...μαγκιές, αλλά αυτά δεν περνάνε.



Έχουμε συνέχεια, εμπρησμούς, απειλές, εκβιασμούς, μας πυροβολούν, μας έχουν κάνει τα πάντα. Μέχρι και πυροβολισμό έχω φάει", εξήγησε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου