Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

«Η σερβική κυβέρνηση θα αποφασίσει τις επόμενες μέρες για το αίτημα του ICTY»

«Η σερβική κυβέρνηση θα αποφασίσει τις επόμενες μέρες για το αίτημα του ICTY»
Βούτσιτς: Η σταθερότητα της Σερβίας δεν έχει τιμή
Τις επόμενες ημέρες θα λάβει απόφαση η κυβέρνηση της Σερβίας για το αίτημα του Συμβουλίου Εφετών του Διεθνούς
Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης για την πρώην Γιουγκοσλαβία (ICTY) να ανακληθεί η προσωρινή αποφυλάκιση του αρχηγού του Σερβικού Ριζοσπαστικού Κόμματος (SRS), Βόισλαβ Σέσελι, δήλωσε ο Σέρβος πρωθυπουργός, Αλεξάνταρ Βούτσιτς.




«Δεν είμαι σε θέση να κρύψω την οργή μου στην είδηση της ανήθικης απόφασης που έλαβαν. Τις επόμενες μέρες θα αποφανθούμε για το ζήτημα» ανέφερε ο κ. Βούτσιτς σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους.

Ο κ. Βούτσιτς είπε ότι δεν θεωρεί πως είναι ο Σέσελι το θέμα και πρόσθεσε: «Αν εξέφραζα τώρα αυτό που αισθάνομαι, κάποιος θα σκεφτόταν ότι δεν καταφέρνω να συγκρατήσω το θυμό μου λόγω των ανήθικων αποφάσεων που έλαβαν κάποιοι».

Ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς τόνισε πως είναι προφανές ότι η δική του ομιλία στις 24 Μαρτίου, ημέρα συμπλήρωσης 16 χρόνων από την έναρξη των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία δεν αντιμετωπίστηκε με συμπάθεια από τον κόσμο.
«Αλλά εγώ δεν θα αλλάξω την καρδιά μου, το μυαλό μου ή το πρόσωπό μου. Θέλω να προειδοποιήσω ότι η περηφάνια μου και η ηθική μου, όπως και η σταθερότητα της Σερβίας, δεν έχουν τιμή» υπογράμμισε ο κ. Βούτσιτς.

Με αφορμή τη δήλωση του αρχηγού του SRS ότι δεν θα παραδοθεί οικειοθελώς στη Χάγη, ο πρωθυπουργός της Σερβίας είπε ότι «έχει δικαίωμα να αλλάζει την πολιτική του και τη συμπεριφορά του και να συμπεριφέρεται υπεύθυνα ή ανεύθυνα».

Ο πρωθυπουργός της Σερβίας, στην κεντρική εκδήλωση στο Βελιγράδι, με αφορμή τη συμπλήρωση 16 χρόνων από την έναρξη των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ, την περασμένη Τρίτη είπε ότι από τη Σερβία κανένας δεν μπορεί να ζητά να ξεχάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου