Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ραγκούση Αγγελική - «θα συνεχίσω να μάχομαι δημοσιογραφικά με τις δικές μου αξίες»

Ανοιχτή επιστολή
Ραγκούση Αγγελικής του Παναγιώτη, 
 δημοσιογράφου, κατοίκου Ραφήνας Αττικής

Με την παρούσα, σας ανακοινώνω την αποχώρησή μου απ’ τον ιστότοπο με τον τίτλο “www.pikranews.gr” για λόγους που αφορούν την προσωπική μου στάση ζωής
και τις αξίες μου απέναντι σε πρόστυχα και χυδαία σχόλια που αναρτώνται στον συγκεκριμένο ιστότοπο για την προσωπική ζωή προσώπων, πολιτικών και μη, τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση με την πολιτική κριτική.
Επειδή όλα αυτά ενδεχομένως μέχρι σήμερα με καθιστούσαν υπεύθυνη για τυχόν δικαστικές εμπλοκές μου, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ στα αστικά και ποινικά δικαστήρια, διότι δεν είμαι ιδιοκτήτρια και δημιουργός του ανωτέρω ιστότοπου και ουδέν πνευματικό ή άλλο δικαίωμα έχω σε αυτό
Για τους λόγους αυτούς και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου έναντι οποιουδήποτε:
  • 1ον Ανακοινώνω στο εκλεκτό αναγνωστικό κοινό που παρακολουθεί και επιδοκιμάζει την μακρόχρονη δημοσιογραφική μου πορεία στο χώρο της τοπικής δημοσιογραφίας, την αποχώρησή μου απ’ τον ανωτέρω ιστότοπο με την επωνυμία www.pikranews.gr
  • 2ον Εννοείται ότι θα συνεχίσω να μάχομαι δημοσιογραφικά με τις δικές μου αξίες από αλλού, συνεχίζοντας και ευχαριστώντας το αναγνωστικό κοινό για την αποδοχή και την ανιδιοτελή αγάπη του προς το πρόσωπό μου και το δημοσιογραφικό μου λειτούργημα.
Ραφήνα 1-4-2014
Με τιμή
Αγγελική Ραγκούση – δημοσιογράφος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου