Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Νίκος Κρόκος - Αποχωρεί από την «Νέα Πόλη»

Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Στη ζωή μου έχω πορευτεί πάντα με καθαρότητα λόγων και έργων και για λόγους ηθικής τάξης* θέλω να
ανακοινώσω ενώπιον των δημοτικών συμβούλων και του Δημάρχου την αποχώρησή μου από τη "Νέα Πόλη" και να συμπαραταχθώ με την παράταξη του Δημήτρη Μάρκου για να δώσουμε άλλες μάχες πιο δυνατές ή ίδιες αλλά με άλλο τρόπο φυσικά!
Επειδή όμως είμαι πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας επικοινώνησα με τον Δήμαρχο να του ανακοινώσω ότι προτίθεμαι να συνεχίσω μέχρι το τέλος της θητείας μου (31-8-2014) και συμφώνησε κι ο ίδιος.
Σας ευχαριστώ!
 Νίκος Κρόκος
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  
Σπάτων Αρτέμιδος με τη 
"Νέα Εποχή-Δύναμη Αλλαγής" 
του Δημήτρη Μάρκου
*Οι λόγοι ηθικής τάξης είναι  ότι δεν θα μπορούσα να έχω συμπαραταχθεί με την παράταξη του Δημήτρη Μάρκου και να μην το ανακοινώσω πρώτα στον Δήμαρχο και τους δημοτικούς συμβούλους.
Μπορείτε να ακούσετε και τον ίδιο τον κ.Κρόκο όπως το ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε στις 10.04.2014:

2 σχόλια:

  1. ΕΚΑΤΣΕΣ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΜΕ.Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρχαιολατρης ροκας Αριστογειτων12 Απριλίου 2014 στις 9:16 π.μ.

    ITS TOO LATE BABY ,ITS TOO LATE.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου