Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Φράγκου Ελένη - Η ενασχόληση με τα Δημοτικά από το 2010

Ξεκίνησα την ενασχόληση μου με τα Δημοτικά το 2010, ως μέλος του Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Σπάτων (Τοπικό Σπάτων), μετά από την τιμή που μου έκαναν οι συμπολίτες μου, να με επιλέξουν ως μέλος του εν λόγω Συμβουλίου.
Είχα την τύχη στην πρώτη μου αυτή επαφή με τα τοπικά
πολιτικά δρώμενα, να συναντήσω και να συνεργαστώ μέσα στο Τοπικό Συμβούλιο Σπάτων, με αξιολογότατους ανθρώπους από όλες τις Δημοτικές παρατάξεις, που δώσαμε μαζί ενωμένοι αγώνες για το καλό της πόλης μας.
Βασική αρχή του Συμβουλίου μας, με την στήριξη του Προέδρου του Σωτήρη Γιαννάτου, ήταν η διαπαραταξιακή συνεργασία. Συμπολίτευση- αντιπολίτευση (στην οποία άνηκα) δουλέψαμε όλοι μαζί με σεβασμό και αλληλοεκτίμηση μεταξύ μας με στόχο το καλό της πόλης μας
Συνεχίζουμε όλοι εμείς από το Τοπικό Συμβούλιο Σπάτων με όραμα με νέες ιδέες. Συσπειρωνόμαστε γύρω από τον Δημήτρη Μάρκου ένα άνθρωπο με γνώση και εμπειρία. Συνεργαζόμαστε με νέους ανθρώπους που με ανιδιοτέλεια, δυναμισμό αλλά και ικανότητα επιθυμούμε να βγάλουμε από το τέλμα την Αρτέμιδα και τα Σπάτα να οδηγήσουμε τον Δήμο μας σε τροχιά ανάπτυξη με εφικτές ρεαλιστικές προτάσεις και όχι με υποσχεσιολογίες.
Καθ’ όλη την διάρκεια της συμμετοχής μου στο Τοπικό Σπάτων έκανα δεκάδες προφορικές αλλά κυρίως έγγραφες παρεμβάσεις προς την Δήμαρχο και τον Δήμο, για όλα σχεδόν τα θέματα που απασχόλησαν και απασχολούν την πόλη μου. Επειδή υπήρχε μια συνεχή «σιωπή» από την δημοτική αρχή, επέλεξαν να δημοσιοποιώ το σύνολο των παρεμβάσεων μου στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο, που με δέχτηκε με αγάπη και τον ευχαριστώ για αυτό! Μερικές από αυτές τις παρεμβάσεις θα αναρτήσω στο facebook ώστε να λάβουν γνώση η συνδημότες μου, που δεν παρακολουθούσαν το ηλεκτρονικό τοπικό τύπο τα προηγούμενα χρόνια. Το σύνολο αυτών των αναρτήσεων μαζί με τον σχολιασμό των συμπολιτών μου, μπορεί να βρει και όποιος βάλει στο google στην αναζήτηση το «Φράγκου Ελένη Σπάτα Αρτέμιδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου