Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Τέλη κυκλοφορίας - Ληστεία μετά βιασμού και φόνου

2.2.2014
Μετά από την θητεία εκείνου του Καραμανλή που είχε στα οικονομικά των "καθηγητή" Αλογοσκούφη όλοι οι φωστήρες του Υπουργείου Οικονομικών  με όλα τους τα μάστερ,
ντοκτορά και όλες τις υπόλοιπες βαρύγδουπες "περγαμηνές" τους κρυμμένοι και βολεμένοι πίσω από τον κρατικό μισθό, και απομονωμένοι από τον κοινωνικό ιστό, κάνουν χημειο-οικονομικά πειράματα που όλα έχουν σαν αποτέλεσμα στην καταστροφή ολόκληρου του κλάδου της εμπορίας αυτοκινήτου, στην αποδυνάμωση του πολίτη και στην αφαίμαξη του κράτους.
Όλες τις παραλλαγές των εφαρμογών τους που ήταν αποτέλεσμα ανακάλυψης του τροχού της βιώσαμε.
Αφού "ισοπέδωσαν" τα πάντα, αναγκάζοντας τους πολίτες να καταθέσουν πινακίδες και να πετάξουν τα οχήματα που, οι περισσότεροι από αυτούς, με πολύ κόπο απόκτησαν, προτείνουν νέο "επιστημονικής φαντασίας" πείραμα καταστροφής. Τα λεφτά που υπολόγιζαν να εισπράξουν δεν συμπληρώθηκαν και μάλιστα οι υπολογισμοί τους έπεσαν κατά πολύ έξω. Αποφάσισαν, λοιπόν, να φορολογούν ανά χιλιόμετρο βασισμένοι στο σύστημα που εφαρμόζεται στην Ολλανδία, με την βοήθεια GPS
Η περίπτωση "Λιάπη" δεν τους έπεισε ότι τέτοια μέτρα δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε μια χώρα που το σύστημα παρακολούθησης των οχημάτων είναι τόσο απαρχαιωμένο
Η πρόταση εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος "μυρίζει" σκάνδαλο σαν αυτό των εξοπλιστικών. Μια και προϋποθέτει προμήθεια σοβαρού τεχνολογικού εξοπλισμού και έργα υποδομής που επιτρέπουν νόμιμες μίζες και αφήνει περιθώριο και για παράνομες.
Για όσους γνωρίζουν από Ολλανδία και λίγο τεχνολογία γνωρίζουν επίσης ότι αυτό το πανάκριβο σύστημα GPS "τυφλώνεται" με μια ηλεκτρονική συσκευή  που κοστίζει μόνο 8 Ευρώ.  Προφανώς υπάρχουν κάποιοι σε αυτήν την τεχνολογία που έχουν την τεχνογνωσία και τα μέσα για δημιουργήσουν νέα πηγή εσόδων για όσους θα εμπλέκονται στο πρόγραμμα.
Η πιθανή αρπαχτή είναι το λιγότερο.
Αν αυτό το μέτρο θα βοηθούσε το περιβάλλον, τον πολίτη και θα είχε οικονομικό όφελος στα ταμεία του κράτους θα ήταν καλά.  Το πρόβλημα, όμως δεν θα λυθεί και ίσως θα γίνει χειρότερο μια και ούτε αποτέλεσμα θα έχει και θα έχουμε καταβάλλει και υπέρογκο ποσό, για τα οικονομικά της χώρας την δεδομένη στιγμή.
Από την άλλη οι δρόμοι μας γέμισαν με οχήματα που φέρουν "μαϊμού ή βουλγάρικες πινακίδες ή πολλά σταματημένα, σκεπασμένα και εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει αν εφαρμόσουν αυτό το "πρωτοποριακό" σύστημα. 
Η χώρα μας δεν έχει ούτε αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε επιχειρήσεις και πλέον ούτε ιδιωτικούς υπαλλήλους. Απλά ζούμε σε εκείνην την παλιά εποχή της "Κακομοίρας" με τον Ζήκο να κυκλοφορεί με το ποδήλατό και το ζεμπίλι του.

Ένας άνθρωπος που κυκλοφορεί ένα αυτοκίνητο 10ετίας σημαίνει ότι δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο. Αν, λοιπόν, τα τέλη ήταν ύψους περίπου 100 Ευρώ ετησίως ίσως να μπορούσε να πληρώσει όλα τα αυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του και αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα περισσότερες εισπράξεις. Έτσι και ο πολίτης θα είχε το αυτοκινητάκι του και το ταμείο τα χρήματα και δεν χρειαζόταν να μπει στο "τρυπάκι" της απατεωνιάς με πλαστές πινακίδες.
Μήπως πρέπει να σκεφτούν πιο πρακτικά αυτοί οι υπουργοί και ειδικοί που έφτασαν ένα σαράβαλο 20ετίας να το θεωρούν και τεκμήριο;
Κατάφεραν να εξαφανίσουν από τους δρόμους της Ελλάδος κάθε παρελθόν και κάθε ιστορία του αυτοκινήτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου