Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Έλενα Παπαρίζου: Πλήρωσα τους φόρους μου!

 
«Oι Έλληνες είναι θλιμμένοι εδώ και πολύ καιρό», είπε η τραγουδίστρια.Για την στιγμή που
ο πατέρας της άφησε την τελευταία του πνοή, αλλά και τη Χρυσή Αυγή, την οικονομική κρίση και την φοροδιαφυγή των καλλιτεχνών μίλησε η Έλενα Παπαρίζου σε σουηδικό περιοδικό.

«Είχαν ειπωθεί και γραφτεί πολλά για τον μπαμπά μου. Το ασθενοφόρο άργησε 30 λεπτά να έρθει στην περιοχή, αλλά ο πατέρας μου είχε μεγαλύτερη ιστορία από 30 λεπτά. Ήταν 60 ετών!», είπε η τραγουδίστρια, ενώ δεν δίστασε να εξομολογηθεί όλα όσα ο πατέρας της σήμαινε για εκείνη: «ήταν ένας περήφανος και όμορφος άνθρωπος, με μεγάλη καρδιά και μεγάλο γέλιο. Ήταν ένας εργατικός άνθρωπος, που έκανε τα πάντα για την οικογένειά του. Ξέρετε, ακόμα μπορώ να τον ακούσω να γελάει! Αυτό θέλω να θυμάμαι από τον πατέρα μου, τον ήρωά μου...».

Μιλώντας για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, η τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι πως επηρεάσει και εκείνη και καταλήγει: «οι Έλληνες είναι θλιμμένοι εδώ και πολύ καιρό. Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα και στέλνω τις θετικές σκέψεις μου. Μπορεί όλα να πάνε καλύτερα!».

Και έκλεισε λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει φασισμός εν έτει 2014 και σημείωσε ότι «Πλήρωσα τους φόρους μου! Έχω το τυπικό σουηδικό μέσα μου, έχουμε μάθει να μην φοβόμαστε τους φόρους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου