Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Η Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε ότι έχει χωρίσει!


Ξέσπασε εν ώρα εκπομπής και αποκάλυψε ότι εδώ και μερικούς μήνες είναι μόνη!Άλλο ένα ξέσπασμα της Ελεονώρας Μελέτη παρακολούθησαν οι τηλεθεατές το μεσημέρι της Πέμπτης, με αφορμή την ενόχληση της Ελένης Μενεγάκη στις ερωτήσεις που αφορούν την προσωπική της ζωή.Η παρουσιάστρια του Star, κατά τη διάρκεια του «Μελέτησε το!» εξέφρασε την αντίθεσή της για το ότι τα δημόσια πρόσωπα δεν μπορούν να προστατεύσουν την προσωπική του ζωή από τα φώτα της δημοσιότητας.
«Αναφέρομαι γενικά σε όλο το σύστημα, όποιος θέλει μπορεί να κρυφτεί. Ας βγει κάποιος να με διαψεύσει! Τα πρόσωπα τα οποία εκτίθενται δημόσια -κι εγώ δεν το ήξερα, το έψαξα- έχουν δικαιώματα. Αυτό το "σε βρίσκω έξω και σε φωτογραφίζω" δεν ισχύει, υπάρχουν δικαιώματα και μπορούν τα δημόσια πρόσωπα μέσω της νομικής οδού να προστατευτούν», ενώ συνέχισε με το ίδιο έντονο ύφος: «Συγγνώμη δηλαδή, αλλά δύο χρόνια τώρα δεν έχετε δει κανέναν δίπλα μου και δεν λέω μόνο για γκόμενο ή σύντροφο. Ούτε τη μάνα μου, ούτε τον αδελφό μου, ούτε κανέναν!», είπε η Ελεονώρα Μελέτη, εμφανώς εκνευρισμένη.
Στη συνέχεια, μάλιστα, προχώρησε και σε αποκαλύψεις για τη δική της προσωπική ζωή, θέλοντας να αποδείξει πως ισχύει αυτό που λέει: «Και να σας πω και κάτι; Για να το αποδείξω ότι μπορείς να κρυφτείς, δεν γουστάρω που το λέω, αλλά εγώ είχα μία σχέση που τελείωσε τον Νοέμβριο. Κοντεύουμε πέντε μήνες από τότε!», είπε για τον πρόσφατο χωρισμό της και συνέχισε: «Το πιστεύετε ότι ακόμα διαβάζω, και στα περιοδικά αυτής της Τετάρτης, ότι φεύγω από το κανάλι και πέφτω στην αγκαλιά του αγαπημένου μου; Ότι πηγαίνουμε μαζί και "δαμάζουμε" τη θάλασσα, τα κύματα και άλλα τέτοια; Είναι αστείο και όλα αυτά γιατί δεν μιλάω σε κανέναν. Είχα πει κάποια στιγμή ότι είμαι ευτυχισμένη και ότι είμαι σε μία σχέση κι αυτή η ατάκα έγινε σχεδόν γάμος! Και ξαφνικά λέω: "είμαστε ακόμα μαζί και δεν το ξέρω;"».
Και έκλεισε λέγοντας: «Υπάρχει, λοιπόν, προστασία της ιδιωτικής ζωής και όποιος λέει ότι δεν γίνεται να κρυφτείς, ας έρθει να μου το πει. Γιατί δεν είμαι και τριτοκλασάτο όνομα ρε παιδιά, να τα λέμε...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου