Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Nissan Z Nismo

 Παραδοσιακά η ονομασία του τμήματος υψηλών επιδόσεων Nismo, της Nissan συνοδεύει τις κορυφαίες εκδόσεις με πιο καθαρόαιμο χαρακτήρα των σπορ μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας. Την πρεμιέρα της λοιπόν κάνει και η έκδοση Nismo του νέου Nissan Ζ, του σπορ μοντέλου της με τις εξαιρετικές προδιαγραφές και την εντυπωσιακή εμφάνιση. Οι αναβαθμίσεις του Ζ Nismo περιλαμβάνουν επεμβάσεις στον κινητήρα για περισσότερη ισχύ και βελτιώσεις στις αναρτήσεις και τη γεωμετρία για ακόμα καλύτερο κράτημα.


Ο κινητήρας είναι ο twin turbo V6 3,0 λίτρων, αλλά οι μηχανικοί της Nissan ακολούθησαν τη δοκιμασμένη μέθοδο της αύξησης της πίεσης στο τούρμπο, της βελτίωσης του συστήματος ψύξης και του “σκαλίσματος” στον εγκέφαλο, έτσι ώστε η ισχύς να φθάσει στους 420 ίππους και η ροπή τα 520 Nm. H μετάδοση της κίνησης γίνεται από ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με ειδική ρύθμιση για το Nismo, και είναι το μόνο κιβώτιο που προσφέρεται για την έκδοση, καθώς -δυστυχώς- δεν υπάρχει η επιλογή του μηχανικού.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, σε ζάντες 19 ιντσών της Rays με ελαστικά Dunlop SP Sport Maxx GT600. Αυτά τα ελαστικά είναι παρόμοια με το λάστιχο που χρησιμοποιείται στο GT-R, μόνο που εδώ έχουν διαστάσεις 285/35 στο πίσω μέρος.
Υπάρχουν επίσης αλλαγές στο αμάξωμα για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στην πίστα. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά το εμπρός τμήμα, χρησιμοποιώντας μια σχεδίαση που η Nissan ονομάζει Grand-Nose ή G-Nose για συντομία, με έναν λίγο πιο μακρύ προφυλακτήρα σε σύγκριση με το κανονικό μοντέλο.
Μπροστά υπάρχει επίσης ένα splitter χαμηλά στον προφυλακτήρα, και λεπτότερο πλέγμα για να καλύπτει το άνοιγμα της μάσκας. Οι γωνίες της μάσκας διαθέτουν μικρά «φτερά» που είναι τόσο στυλιστικά όσο και λειτουργικά, προσθέτοντας downforce ενώ συγχρόνως δένουν με τα πλαϊνά μαρσπιέ του Nismo.


Στο πίσω μέρος, το Z Nismo αποκτά μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή τριών τμημάτων, η οποία είναι πιο φαρδιά και ψηλή. Σε συνεργασία με τα προαναφερθέντα πλευρικά μαρσπιέ και την εμπνευσμένη από το GT-R πίσω αεροτομή, η κάθετη δύναμη αυξάνεται, ενώ παράλληλα μειώνεται η άνωση και η αντίσταση. Η Nissan έχει τοποθετήσει ειδικά ψαλίδια, καθώς και αμορτισέρ και ελατήρια με πιο σφικτές ρυθμίσεις ενώ έχει ενισχυθεί και η συνολική ακαμψία για μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση σε πίστα. Η Nissan λέει ότι οι αναβαθμίσεις καθιστούν το Z Nismo 2,5% πιο σκληρό, και κάνουν πιο άμεσο το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα είναι αναβαθμισμένα με δίσκους 15 ιντσών εμπρός και 13,8 ιντσών πίσω.





Κλείσιμο Για να αναδείξει αυτές τις αναβαθμίσεις, η Nissan έχει προσθέσει μια νέα λειτουργία οδήγησης Sport + που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους οδηγούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο το χρόνο που περνούν σε μια πίστα.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ καθίσματα της Recaro, κόκκινα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό και αλλού, ενώ έχουν αναβαθμιστεί και τα γραφικά στο ψηφιακό σύστημα ενημέρωσης με ειδικές λειτουργίες για την οδήγηση στην πίστα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου