Η αλήθεια πίσω από τις viral αγγελίες που υπόσχονται ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς, διαμονή σε πολυτελή καταλύματα και μισθούς χιλιάδων ευρώ με αντάλλαγμα... μερικά tweet
Από την πρώτη κιόλας στιγμή της δημοσίευσή της στα social media, μια παράξενη αγγελία έχει κάνει χιλιάδες ανθρώπους ανά την υφήλιο να ονειρεύονται μια ζωή διαφορετική από τη δική τους, στην οποία πληρώνονται χιλιάδες ευρώ μηνιαίως για να ταξιδεύουν σε υπέροχα μέρη, να μένουν σε πολυτελή καταλύματα και να περνούν τον χρόνο τους χαλαρώνοντας και μπλογκάροντας δίπλα σε μαγευτικές παραλίες.
Πρόκειται για την αγγελία της εταιρείας διαχείρισης ενοικιαζόμενων Thirdhome, η οποία προσφέρει σε έναν τυχερό «υπάλληλο» την ευκαιρία να μένει στις χλιδάτες βίλες της για τρεις μήνες και να λαμβάνει σχεδόν 9.500 ευρώ μηνιαίως για να μοιράζεται τις εμπειρίες του/της στα social media (Μην κάνετε όνειρα, η θέση έχει καλυφθεί).
Τέτοιου είδους αγγελίες «ξεφυτρώνουν» κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κάνουν να... μισούμε τη ζωή μας. Ποια είναι όμως η αλήθεια που κρύβεται πίσω από αυτές τις αξιοζήλευτες θέσεις που χαρακτηρίζονται από όλα τα ΜΜΕ ανεξαιρέτως ως «οι καλύτερες δουλειές του κόσμου»;
Την - κάπως απογοητευτική - αλήθεια πίσω από αυτές τις θέσεις αποκαλύπτει ο Ben Southall, ο «τυχεράκιας» που επιλέχθηκε ανάμεσα σε... 34.684 άλλους υποψήφιους το 2009 για να αναλάβει την πρώτη «καλύτερη δουλειά του κόσμου» που έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο.
Επί έξι μήνες, ο Southall είχε γίνει ο «επίσημος πρέσβης» της νήσου Χάμιλτον της Αυστραλίας, στο πλαίσιο της καμπάνιας του τουριστικού φορέα του Κουίνσλαντ για την προώθηση της ευρύτερης περιοχής στα social media.
Η καμπάνια είχε θεωρηθεί τότε ιδιαίτερα πρωτοποριακή, αφού είχε καταφέρει να διαβλέψει έγκαιρα τη δύναμη που θα αποκτούσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης media στον τουριστικό κλάδο και να εκμεταλλευτεί αυτό το trend προς όφελός της.
Ως «βετεράνος» της καλύτερης δουλειάς του κόσμου (αφού η συνεργασία του με τον αυστραλιανό τουριστικό φορέα συνεχίστηκε και μετά τη λήξη της σύμβασής του, με τροποποιημένους όρους) ο Southall έχει δυο λογάκια να πει σε όσους ενδιαφέρονται σοβαρά για αυτού του είδους τις θέσεις: Αν δεν είστε διατεθειμένοι να... λιώσετε στη δουλειά, καλύτερα ξεχάστε το.
«Ήταν η καλύτερη δουλειά του κόσμου αλλά συνάμα και η πιο εξοντωτική, από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Όταν αναδείχθηκα νικητής του διαγωνισμού και ανέλαβα τα καθήκοντά μου, υπήρχε ένα πάρτι στο νησί Χάμιλτον για τον νικητή, στο οποίο δεν κατάφερα να πάω.
Ο λόγος: Έδινα τη μία συνέντευξη μετά την άλλη».
Ο Southhall ισχυρίζεται ότι κατέχει το ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τον μεγαλύτερο αριθμό συνεντεύξεων σε μια μέρα.
Και μάλλον δεν υπερβάλει, αφού το πρώτο 24ωρο των καθηκόντων του έδωσε... 124 συνεντεύξεις σε τηλεοπτικά συνεργεία από κάθε γωνιά του κόσμου.
Μιλώντας στην Independent, ο Southhall εξηγεί ότι η δουλειά του όχι μόνο δεν μειώθηκε με την πάροδο των εβδομάδων, αλλά ενισχύθηκε και με δεκάδες υποχρεώσεις που δεν περίμενε ότι θα είχε.
Ο ίδιος ξεκίνησε τη νέα του δουλειά πιστεύοντας ότι θα περνούσε έξι μήνες σαν τον... «Ναυαγό» του Τομ Χανκς, χαλαρώνοντας σε ερημικές παραλίες και γράφοντας για τις εμπειρίες του στο laptop του.
Στην πραγματικότητα όμως βρέθηκε να εκτελεί χρέη υπεύθυνου PR, με εμφανίσεις σε εκατοντάδες εκπομπές (συμπεριλαμβανομένης εκείνης της Opra Winfrey αλλά και της παρουσίασης μιας σειράς ντοκιμαντέρ του National Geographic), ταξιδεύοντας παράλληλα κάθε τρεις μέρες και σε άλλο νησί (συνολικά επισκέφθηκε 60) και αποτυπώνοντας τις εμπειρίες του σε blog και λογαριασμούς social media.
Επρόκειτο για μια ζωή που δεν του άφηνε ίχνος ελεύθερου χρόνου, αφού σε κάθε προορισμό έπρεπε να δοκιμάζει έναν συγκεκριμένο αριθμό δραστηριοτήτων, προκειμένου να έχει το απαιτούμενο υλικό για τα blog του.
Εξτρίμ σπορ, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκδρομές και περιηγήσεις... η καθημερινότητά του ήταν υπέροχη, αλλά πραγματικά... εξοντωτική.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Southall δεν μετανιώνει λεπτό για την εμπειρία του (εκτός ίσως από την στιγμή που βούτηξε σε νερά με δηλητηριώδεις τσούχτρες και πέρασε το πιο επώδυνο 24ωρο της ζωής του).
Τέλος, έχει μια συμβουλή για τον νικητή της πρόσφατης viral αγγελίας: «Σκέψου από τώρα τι θα κάνεις όταν λήξει η σύμβασή σου, αλλιώς η προσγείωσή σου στην πραγματικότητα θα είναι σαν να πέφτεις από γκρεμό».
Ακόμα κι έτσι... πολλοί θα δίναμε τα πάντα για να βρεθούμε σ' αυτόν τον γκρεμό!
Από την πρώτη κιόλας στιγμή της δημοσίευσή της στα social media, μια παράξενη αγγελία έχει κάνει χιλιάδες ανθρώπους ανά την υφήλιο να ονειρεύονται μια ζωή διαφορετική από τη δική τους, στην οποία πληρώνονται χιλιάδες ευρώ μηνιαίως για να ταξιδεύουν σε υπέροχα μέρη, να μένουν σε πολυτελή καταλύματα και να περνούν τον χρόνο τους χαλαρώνοντας και μπλογκάροντας δίπλα σε μαγευτικές παραλίες.
Πρόκειται για την αγγελία της εταιρείας διαχείρισης ενοικιαζόμενων Thirdhome, η οποία προσφέρει σε έναν τυχερό «υπάλληλο» την ευκαιρία να μένει στις χλιδάτες βίλες της για τρεις μήνες και να λαμβάνει σχεδόν 9.500 ευρώ μηνιαίως για να μοιράζεται τις εμπειρίες του/της στα social media (Μην κάνετε όνειρα, η θέση έχει καλυφθεί).
Τέτοιου είδους αγγελίες «ξεφυτρώνουν» κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κάνουν να... μισούμε τη ζωή μας. Ποια είναι όμως η αλήθεια που κρύβεται πίσω από αυτές τις αξιοζήλευτες θέσεις που χαρακτηρίζονται από όλα τα ΜΜΕ ανεξαιρέτως ως «οι καλύτερες δουλειές του κόσμου»;
Την - κάπως απογοητευτική - αλήθεια πίσω από αυτές τις θέσεις αποκαλύπτει ο Ben Southall, ο «τυχεράκιας» που επιλέχθηκε ανάμεσα σε... 34.684 άλλους υποψήφιους το 2009 για να αναλάβει την πρώτη «καλύτερη δουλειά του κόσμου» που έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο.
Επί έξι μήνες, ο Southall είχε γίνει ο «επίσημος πρέσβης» της νήσου Χάμιλτον της Αυστραλίας, στο πλαίσιο της καμπάνιας του τουριστικού φορέα του Κουίνσλαντ για την προώθηση της ευρύτερης περιοχής στα social media.
Η καμπάνια είχε θεωρηθεί τότε ιδιαίτερα πρωτοποριακή, αφού είχε καταφέρει να διαβλέψει έγκαιρα τη δύναμη που θα αποκτούσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης media στον τουριστικό κλάδο και να εκμεταλλευτεί αυτό το trend προς όφελός της.
Ως «βετεράνος» της καλύτερης δουλειάς του κόσμου (αφού η συνεργασία του με τον αυστραλιανό τουριστικό φορέα συνεχίστηκε και μετά τη λήξη της σύμβασής του, με τροποποιημένους όρους) ο Southall έχει δυο λογάκια να πει σε όσους ενδιαφέρονται σοβαρά για αυτού του είδους τις θέσεις: Αν δεν είστε διατεθειμένοι να... λιώσετε στη δουλειά, καλύτερα ξεχάστε το.
«Ήταν η καλύτερη δουλειά του κόσμου αλλά συνάμα και η πιο εξοντωτική, από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Όταν αναδείχθηκα νικητής του διαγωνισμού και ανέλαβα τα καθήκοντά μου, υπήρχε ένα πάρτι στο νησί Χάμιλτον για τον νικητή, στο οποίο δεν κατάφερα να πάω.
Ο λόγος: Έδινα τη μία συνέντευξη μετά την άλλη».
Ο Southhall ισχυρίζεται ότι κατέχει το ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τον μεγαλύτερο αριθμό συνεντεύξεων σε μια μέρα.
Και μάλλον δεν υπερβάλει, αφού το πρώτο 24ωρο των καθηκόντων του έδωσε... 124 συνεντεύξεις σε τηλεοπτικά συνεργεία από κάθε γωνιά του κόσμου.
Μιλώντας στην Independent, ο Southhall εξηγεί ότι η δουλειά του όχι μόνο δεν μειώθηκε με την πάροδο των εβδομάδων, αλλά ενισχύθηκε και με δεκάδες υποχρεώσεις που δεν περίμενε ότι θα είχε.
Ο ίδιος ξεκίνησε τη νέα του δουλειά πιστεύοντας ότι θα περνούσε έξι μήνες σαν τον... «Ναυαγό» του Τομ Χανκς, χαλαρώνοντας σε ερημικές παραλίες και γράφοντας για τις εμπειρίες του στο laptop του.
Στην πραγματικότητα όμως βρέθηκε να εκτελεί χρέη υπεύθυνου PR, με εμφανίσεις σε εκατοντάδες εκπομπές (συμπεριλαμβανομένης εκείνης της Opra Winfrey αλλά και της παρουσίασης μιας σειράς ντοκιμαντέρ του National Geographic), ταξιδεύοντας παράλληλα κάθε τρεις μέρες και σε άλλο νησί (συνολικά επισκέφθηκε 60) και αποτυπώνοντας τις εμπειρίες του σε blog και λογαριασμούς social media.
Επρόκειτο για μια ζωή που δεν του άφηνε ίχνος ελεύθερου χρόνου, αφού σε κάθε προορισμό έπρεπε να δοκιμάζει έναν συγκεκριμένο αριθμό δραστηριοτήτων, προκειμένου να έχει το απαιτούμενο υλικό για τα blog του.
Εξτρίμ σπορ, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκδρομές και περιηγήσεις... η καθημερινότητά του ήταν υπέροχη, αλλά πραγματικά... εξοντωτική.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Southall δεν μετανιώνει λεπτό για την εμπειρία του (εκτός ίσως από την στιγμή που βούτηξε σε νερά με δηλητηριώδεις τσούχτρες και πέρασε το πιο επώδυνο 24ωρο της ζωής του).
Τέλος, έχει μια συμβουλή για τον νικητή της πρόσφατης viral αγγελίας: «Σκέψου από τώρα τι θα κάνεις όταν λήξει η σύμβασή σου, αλλιώς η προσγείωσή σου στην πραγματικότητα θα είναι σαν να πέφτεις από γκρεμό».
Ακόμα κι έτσι... πολλοί θα δίναμε τα πάντα για να βρεθούμε σ' αυτόν τον γκρεμό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου