Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Κατερίνα Καινούργιου - «Δεν θα συνεργαζόμουν ξανά με τη Μαρία Ηλιάκη»

Το πρωί του Σαββάτου, η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» και μίλησε για τη ζωή της αλλά και όσα συνέβησαν στην άλλοτε
συνεργάτη και φίλη της, Μαρία Ηλιάκη, με τη διακοπή της εκπομπής «Αυτά είναι» στον ΣΚΑΪ.

Για τη διακοπή της εκπομπής «Αυτά είναι» με τη Μαρία Ηλιάκη και τον Μάκη Πουνέντη: «Η Μαρία είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για μένα και στα επαγγελματικά μου και στη ζωή μου άσχετα με το τι συμβαίνει τώρα. Πίστευα ότι με τον Μάκη θα ταιριάζανε πολύ γιατί τους άκουγα και στο ραδιόφωνο και ήταν εξαιρετικοί. Αυτό που είδα στην εκπομπή δεν μου άρεσε, δεν τρελαινόμουνα. Ίσως επειδή μου θύμιζε πολύ το "Δέστε Τους". Όταν κάτι κλείνει τον κύκλο του, δεν μπορεί να επαναληφθεί. Στεναχωρήθηκα για την εκπομπή που κόπηκε και για τον Μάκη, και για τη Μαρία και για τα παιδιά που δουλεύανε. Είναι κάτι πολύ δύσκολο να μένεις στα μέσα της σεζόν χωρίς δουλειά. Ευτυχώς δεν το 'χω βιώσει, ήμουν τυχερή».

Για τη σχέση της με την Μαρία Ηλιάκη και το ενδεχόμενο να συνεργαστούν στο μέλλον: «Υπήρξε μια επικοινωνία για ένα διάστημα αλλά όταν έχει παγώσει κάτι μέσα μου, δεν μπορώ να προσποιηθώ. Θέλω να είναι καλά, αλλά δεν νομίζω πως θα μπορούσα να ξανασυνεργαστώ επειδή μέσα μου έχουν παγώσει κάποια πράγματα. Απλά για να συνεργαστώ με τους ανθρώπους θέλω να μην έχω τίποτα περίεργο μέσα μου».


www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου