Σε σχέση με το γράψιμο στον υπολογιστή.Μπορεί πλέον να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας και τα πληκτρολόγια των υπολογιστών μας για όλα, αλλά το γράψιμο με το χέρι έχει πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία μαςΨυχολόγοι και νευρολόγοι ανακαλύπτουν τις ευεργετικές ιδιότητες του γραψίματος με το χέρι. Και αυτό, γιατί μέσα από έρευνες ανακαλύπτουν πως βοηθάει στη γενικότερη εκπαίδευση.
Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν γρηγορότερα, όταν γράφουν με το χέρι -και όχι στον υπολογιστή- και επίσης μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες ιδέες, αλλά και να συγκρατήσουν πληροφορίες. Άρα, δεν είναι απλώς το τι γράφουμε που μετράει, αλλά και το πώς το γράφουμε, που επηρεάζει την ανάπτυξη του εκγεφάλου μας.
Σύμφωνα με έρευνες του College de France στο Παρίσι, όταν γράφουμε ενεργοποιείται ένα ολόκληρο νευρικό σύστημα, το οποίο «προσφέρει» στην εξέλιξη του εγκέφαλου με ποικίλους τρόπους, κάνοντας την μάθηση ευκολότερη.
Όταν γράφουμε και αντιγράφουμε σχήματα και γράμματα, το μυαλό μας μπαίνει σε διαδικασίες να κάνει ή καλύτερα να εξασκήσει και άλλες λειτουργίες, όπως μια νοητή ψηλάφηση σε ένα σχήμα ή σχέδιο, ιχνηλάτηση, διαμόρφωση αλλά και άλλες λειτουργίες που κάνει ο εγκέφαλος.
Ένα από τα πειράματα που έκαναν στο Παρίσι, απέδειξε ότι τα παιδιά που έφτιαχναν τα σχήματα από γράμματα, σε σχέση με παιδιά που έβλεπαν άλλους να το κάνουν, παρήγαγαν λέξεις μόνα τους γρηγορότερα και εξέφραζαν περισσότερο τις ιδέες τους.
Παγκοσμίως όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι σκεφτόμαστε πιο περίπλοκα πιο εκλεπτυσμένα όταν μαθαίνουμε να γράφουμε με το χέρι και άρα ίσως τα εκπαιδευτικά συστήματα δεν πρέπει να κατευθυνθούν αποκλειστικά στους υπολογιστές.
Ίσως το γράψιμο να μην είναι απαρχαιωμένο, όπως νομίζουν μερικοί...
Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν γρηγορότερα, όταν γράφουν με το χέρι -και όχι στον υπολογιστή- και επίσης μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες ιδέες, αλλά και να συγκρατήσουν πληροφορίες. Άρα, δεν είναι απλώς το τι γράφουμε που μετράει, αλλά και το πώς το γράφουμε, που επηρεάζει την ανάπτυξη του εκγεφάλου μας.
Σύμφωνα με έρευνες του College de France στο Παρίσι, όταν γράφουμε ενεργοποιείται ένα ολόκληρο νευρικό σύστημα, το οποίο «προσφέρει» στην εξέλιξη του εγκέφαλου με ποικίλους τρόπους, κάνοντας την μάθηση ευκολότερη.
Όταν γράφουμε και αντιγράφουμε σχήματα και γράμματα, το μυαλό μας μπαίνει σε διαδικασίες να κάνει ή καλύτερα να εξασκήσει και άλλες λειτουργίες, όπως μια νοητή ψηλάφηση σε ένα σχήμα ή σχέδιο, ιχνηλάτηση, διαμόρφωση αλλά και άλλες λειτουργίες που κάνει ο εγκέφαλος.
Ένα από τα πειράματα που έκαναν στο Παρίσι, απέδειξε ότι τα παιδιά που έφτιαχναν τα σχήματα από γράμματα, σε σχέση με παιδιά που έβλεπαν άλλους να το κάνουν, παρήγαγαν λέξεις μόνα τους γρηγορότερα και εξέφραζαν περισσότερο τις ιδέες τους.
Παγκοσμίως όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι σκεφτόμαστε πιο περίπλοκα πιο εκλεπτυσμένα όταν μαθαίνουμε να γράφουμε με το χέρι και άρα ίσως τα εκπαιδευτικά συστήματα δεν πρέπει να κατευθυνθούν αποκλειστικά στους υπολογιστές.
Ίσως το γράψιμο να μην είναι απαρχαιωμένο, όπως νομίζουν μερικοί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου