Τελικά ο Σεμπαστιέν Οζιέ θα πρέπει να περιμένει λίγο για να πανηγυρίσει τον παρθενικό παγκόσμιο τίτλο του στο WRC! Ο Γάλλος τέθηκε εκτός μάχης στο δεύτερο σκέλος του Ράλι
Γερμανίας, σπάζοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Polo R WRC!
Η άτυχη στιγμή του οδηγού της Volkswagen Motorsport ήρθε στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας και τρίτη του αγώνα: τη Μίτελμοσελ. Έχασε τα φρένα και κατέληξε στα αμπέλια, πληγώνοντας το αυτοκίνητο του.
“Δεν είχα στις σημειώσεις μου αυτό το σημείο φρεναρίσματος. Συνέχισα ευθεία στα αμπέλια και χτύπησα κάτι που προκάλεσε εκτεταμένη ζημιά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου”, σχολίασε ο Γάλλος.
Επέστρεψε στο δρόμο και κάλυψε τα επόμενα 18 χιλιόμετρα όπως-όπως, χάνοντας δυόμιση λεπτά. Στο τέλος της ειδικής, μαζί με τον συνοδηγό του Ζουλιέν Ινγκράσια, προσπάθησαν να επιδιορθώσουν πρόχειρα τη ζημιά. Πήραν εκκίνηση στην ΕΔ Μόζλαντ αλλά στον 17ο χιλιόμετρο της, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν οριστικά.
Στη πρωτοπορία έχει περάσει πλέον ο teammate του, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, με τον Τιερί Νεβίλ της Qatar M-Sport να τον καταδιώκει με το Fiesta WRC.
Γερμανίας, σπάζοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Polo R WRC!
Η άτυχη στιγμή του οδηγού της Volkswagen Motorsport ήρθε στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας και τρίτη του αγώνα: τη Μίτελμοσελ. Έχασε τα φρένα και κατέληξε στα αμπέλια, πληγώνοντας το αυτοκίνητο του.
“Δεν είχα στις σημειώσεις μου αυτό το σημείο φρεναρίσματος. Συνέχισα ευθεία στα αμπέλια και χτύπησα κάτι που προκάλεσε εκτεταμένη ζημιά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου”, σχολίασε ο Γάλλος.
Επέστρεψε στο δρόμο και κάλυψε τα επόμενα 18 χιλιόμετρα όπως-όπως, χάνοντας δυόμιση λεπτά. Στο τέλος της ειδικής, μαζί με τον συνοδηγό του Ζουλιέν Ινγκράσια, προσπάθησαν να επιδιορθώσουν πρόχειρα τη ζημιά. Πήραν εκκίνηση στην ΕΔ Μόζλαντ αλλά στον 17ο χιλιόμετρο της, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν οριστικά.
Στη πρωτοπορία έχει περάσει πλέον ο teammate του, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, με τον Τιερί Νεβίλ της Qatar M-Sport να τον καταδιώκει με το Fiesta WRC.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου