...κάποιες ελπίδες για πρώιμη έναρξη της τουριστικής περιόδου του 2014!!! |
Ορατές είναι πλέον οι πρώτες κινήσεις αρκετών tour operators και κυρίως Ρώσων και Σκανδιναβών για επιμήκυνση της φετινής τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα, λόγω των γεγονότων στην Αίγυπτο,
και υπό τον όρο βέβαια ότι δεν θα υπάρξει κάποιο μείζον συμβάν με τη Συρία.
Αρκετοί επιμηκύνουν μία ή δύο εβδομάδες το πρόγραμμά τους φθάνοντας στα τέλη Οκτώβρη και αρχές Νοέμβρη για κάποιους προορισμούς.
Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια τα προγράμματα των tour operators έφθαναν τέλη Οκτώβρη τουλάχιστον, αλλά δυστυχώς και αυτό το "κεκτημένο" χάθηκε για τον ελληνικό τουρισμό.
Από την άλλη η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ξεκινήσει νωρίτερα και σίγουρα όχι μετά την 1η Απριλίου η τουριστική σαιζόν του 2014.
Επιπροσθέτως, το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ εντείνουν κάποιες διαφημιστικές ενέργειες, στο πλαίσιο πάντα της δημοσιονομικής συγκυρίας.
Συγκεκριμένα, και με τις υπάρχουσες μέχρι στιγμής πληροφορίες από τη Ρωσία οι tour operators TEZ, MOUZENIDIS, LABIRINT, CORAL και SOUTH CROSS επεκτείνουν σε Κρήτη και Ρόδο τα προγραάμματά τους κατά δύο εβδομάδες. Σημειώνεται ότι και πέρυσι ο LABIRINT μέσω του LEGRAND είχε επεκτείνει μέχρι τις αρχές Νοέμβρη το πρόγραμμά του στην Κρήτη. Από την άλλη ο LABIRINT επεκτείνει κατά μία εβδομάδα μέσω του AMPOTIS και το πρόγραμμά του σε Άραξο και Καλαμάτα. Παράλληλα ο KUONI επεκτείνει το πρόγραμμά του από Σκανδιναβία σε Ρόδο και Κρήτη, φθανοντας στα τέλη Οκτώβρη.
Οι μεγάλοι tour operators Αγγλίας και Γερμανίας λόγω μεγέθους είναι δύσκολο να αλλάξουν τα προγράμματά τους, αν και αναμένονται κινήσεις καθόσον δεν θα υπάρχει πτηρικό έργο για τα αεροπλάνα τους.
Οι εξελίξεις αυτές όμως είναι μια σημαντική ευκαιρία τα ελληνικά ξενοδοχεία να μην ανοίξουν για την σαιζόν του 2014 τον Μάϊο και τον ιούνιο όπως έγινε φέτος, αλλά νωρίτερα και μάλιστα ήδη ο TEZ και ο LABIRINT, μέσω του LEGRAND, αναοίνωσαν έναρξη του προγράμματός τους την 1η Απριλίου, γεγονός εξόχως σημαντικό.
Διαφήμιση
Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής ξεκινά το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, προκειμένου να «κεφαλαιοποιηθεί» το θετικό πρόσημο του ελληνικού τουρισμού, στο πρώτο εξάμηνο του 2013.
Παράλληλα αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς.
Συγκεκριμένα σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως το tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com
Επίσης σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων που τόσο σημαντική είναι για το δίκτυο διάθεσης τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.
Ήδη τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, επεξεργάζονται προτάσεις και ιδέες τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επομένων εβδομάδων.
Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων προϋποθέτει τη συνέργεια όλων, κυρίως των τοπικών κοινωνιών αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Επίσης απαιτείται η σωστή προετοιμασία τους, ο σχεδιασμός και η παραγωγή νέων καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, σε σχέση με το διεθνή ανταγωνισμό. Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το έτος 2014, είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα σχεδιάζεται η ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού στην Βραζιλία.
Τέλος έχει καταρτιστεί και αναμένεται να εγκριθεί εντός των προσεχών ημερών, το πρόγραμμα διεθνών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ για το πρώτο 4μηνο του 2014.
money-tourism.blogspot.gr
και υπό τον όρο βέβαια ότι δεν θα υπάρξει κάποιο μείζον συμβάν με τη Συρία.
Αρκετοί επιμηκύνουν μία ή δύο εβδομάδες το πρόγραμμά τους φθάνοντας στα τέλη Οκτώβρη και αρχές Νοέμβρη για κάποιους προορισμούς.
Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια τα προγράμματα των tour operators έφθαναν τέλη Οκτώβρη τουλάχιστον, αλλά δυστυχώς και αυτό το "κεκτημένο" χάθηκε για τον ελληνικό τουρισμό.
Από την άλλη η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ξεκινήσει νωρίτερα και σίγουρα όχι μετά την 1η Απριλίου η τουριστική σαιζόν του 2014.
Επιπροσθέτως, το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ εντείνουν κάποιες διαφημιστικές ενέργειες, στο πλαίσιο πάντα της δημοσιονομικής συγκυρίας.
Συγκεκριμένα, και με τις υπάρχουσες μέχρι στιγμής πληροφορίες από τη Ρωσία οι tour operators TEZ, MOUZENIDIS, LABIRINT, CORAL και SOUTH CROSS επεκτείνουν σε Κρήτη και Ρόδο τα προγραάμματά τους κατά δύο εβδομάδες. Σημειώνεται ότι και πέρυσι ο LABIRINT μέσω του LEGRAND είχε επεκτείνει μέχρι τις αρχές Νοέμβρη το πρόγραμμά του στην Κρήτη. Από την άλλη ο LABIRINT επεκτείνει κατά μία εβδομάδα μέσω του AMPOTIS και το πρόγραμμά του σε Άραξο και Καλαμάτα. Παράλληλα ο KUONI επεκτείνει το πρόγραμμά του από Σκανδιναβία σε Ρόδο και Κρήτη, φθανοντας στα τέλη Οκτώβρη.
Οι μεγάλοι tour operators Αγγλίας και Γερμανίας λόγω μεγέθους είναι δύσκολο να αλλάξουν τα προγράμματά τους, αν και αναμένονται κινήσεις καθόσον δεν θα υπάρχει πτηρικό έργο για τα αεροπλάνα τους.
Οι εξελίξεις αυτές όμως είναι μια σημαντική ευκαιρία τα ελληνικά ξενοδοχεία να μην ανοίξουν για την σαιζόν του 2014 τον Μάϊο και τον ιούνιο όπως έγινε φέτος, αλλά νωρίτερα και μάλιστα ήδη ο TEZ και ο LABIRINT, μέσω του LEGRAND, αναοίνωσαν έναρξη του προγράμματός τους την 1η Απριλίου, γεγονός εξόχως σημαντικό.
Διαφήμιση
Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής ξεκινά το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, προκειμένου να «κεφαλαιοποιηθεί» το θετικό πρόσημο του ελληνικού τουρισμού, στο πρώτο εξάμηνο του 2013.
Παράλληλα αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς.
Συγκεκριμένα σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως το tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com
Επίσης σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων που τόσο σημαντική είναι για το δίκτυο διάθεσης τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.
Ήδη τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, επεξεργάζονται προτάσεις και ιδέες τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επομένων εβδομάδων.
Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων προϋποθέτει τη συνέργεια όλων, κυρίως των τοπικών κοινωνιών αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Επίσης απαιτείται η σωστή προετοιμασία τους, ο σχεδιασμός και η παραγωγή νέων καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, σε σχέση με το διεθνή ανταγωνισμό. Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το έτος 2014, είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα σχεδιάζεται η ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού στην Βραζιλία.
Τέλος έχει καταρτιστεί και αναμένεται να εγκριθεί εντός των προσεχών ημερών, το πρόγραμμα διεθνών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ για το πρώτο 4μηνο του 2014.
money-tourism.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου