Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

GP ΗΠΑ: Νίκη Χάμιλτον, πάμε για μεγάλο τελικό! - Car + Speed - Formula 1

 Χάμιλτον και Φέτελ μοναμάχησαν για τη νίκη σ' έναν επικό αγώνα με τελικό νικητή τον Βρετανό με
τη McLaren. Ο Φέτελ τερμάτισε 2ος και αύξησε τη διαφορά του από τον Αλόνσο που τερμάτισε 3ος στους 13 βαθμούς. Στη Βραζιλία την ερχόμενη Κυριακή 25/11 (απευθείας Alpha, 17:00) o Φέτελ πρέπει να τερματίσει 4ος για να διατηρήσει τον τίτλο για 3η συνεχή χρονιά.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής υποδέχτηκαν τη F1 που επέστρεψε εκεί μετά από 5 χρόνια απουσίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το Circuit of the America’s είναι πέραν πάσης αμφιβολίας μια κορυφαία πίστα αντάξια της κορυφαίας μορφής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ταυτόχρονα όμως και η F1 έδειξε σήμερα το καλύτερο της πρόσωπο σ’ έναν συγκλονιστικό αγώνα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο. Οι κερκίδες στην πίστα κατάμεστες με περισσότερους από 100 χιλιάδες φιλάθλους να δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα ενώ παγκοσμίως εκτιμάται πως περισσότεροι από 300 εκ τηλεθεατές απόλαυσαν τη μάχη Φέτελ – Χάμιλτον που ήταν συγκλονιστική.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί την 1η θέση ενώ πίσω του ο Γουέμπερ κατάφερε εκμεταλλευόμενος την καθαρή πλευρά να περάσει προς ώρας το Χάμιλτον. Έτσι ο Βρετανός βρέθηκε 3ος έχοντας πίσω του τον Αλόνσο. Ο Ισπανός που είχε καταταγεί 9ος βρέθηκε να εκκινεί 7ος καθότι οι Γκροζάν και Μάσα έχασαν 5 θέσεις. Ο μεν Γάλλος γιατί άλλαξε κιβώτιο μετά τις ελεύθερες δοκιμές χτες, ο δε Βραζιλιάνος μετά από μια κίνηση τακτικής της Ferrari που απλά άνοιξε το κιβώτιο του Μάσα σπάζοντας τις σφραγίδες της FIA. Οι αγωνοδίκες ως όφειλαν έδωσαν ποινή 5 θέσεων στο Βραζιλιάνο που από την 6η βρέθηκε στην 11η θέση και έτσι ο Αλόνσο από 8ος που θα εκκινούσε από την ακάθαρτη πλευρά βρέθηκε 7ος και κατάφερε να το εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο στρίβοντας 4ος στην πρώτη στροφή.

Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ένα ρυθμό με τους 3 πρώτους να ξεμακραίνουν. Ο Χάμιλτον γρήγορα επιτέθηκε και πέρασε το Γουέμπερ ο οποίος στη συνέχεια του αγώνα εγκατέλειψε με πρόβλημα στον εναλλάκτη. Ο Φέτελ προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον και ο αγώνας κυλούσε γύρο με το γύρο με το Βρετανό να προσπαθεί και το Γερμανό να ανθίσταται. Η αλλαγή ελαστικών που ήρθε και για τους δυο λίγο μετά τον 20στό γύρο δεν άλλαξε την κατάσταση. Τόσο ο Φέτελ όσο και ο Χάμιλτον έβγαλαν τη μέση και έβαλαν τη σκληρή γόμα για να πάνε ως το τέλος. Η διαφορά αυξομειώνονταν από τα 2.5 sec στο 1 sec με το Χάμιλτον να μπαίνει σε χρονική ζώνη DRS και το Φέτελ να τον ξαναβγάζει με υπερπροσπάθεια. Τελικά 15 γύρους πριν το τέλος και ενώ ο Φέτελ προσπαθούσε να ντουμπλάρει μια HRT έχασε χρόνο ο Χάμιλτον κόλλησε πίσω του και τον πέρασε στο τέλος της μεγάλης ευθείας στα φρένα πριν τη στροφή 12.

Ο Γερμανός δεν το έβαλε κάτω πάλεψε λυσσασμένα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας κρατώντας τη διαφορά στο δευτερόλεπτο αλλά ο Χάμιλτον δεν έκανε το λάθος που θα του επέτρεπε να βρεθεί σε απόσταση βολής.

Πίσω τους αθόρυβα τερμάτισε ο Αλόνσο ελαχιστοποιώντας τις απώλειες σ’ έναν αγώνα που θα μπορούσε να έχει τελειώσει ο τίτλος. Τώρα όλα θα κριθούν στη Βραζιλία την άλλη Κυριακή με το Φέτελ να θέλει μια 4η θέση αδιαφορώντας για το τι θα κάνει ο Αλόνσο για να διατηρήσει τον τίτλο του.


Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:




Τελική κατάταξη

Θέση Πιλότος       Ομάδα                      Χρόνος
 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           135:55.269
 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +     0.600
 3.  Alonso        Ferrari                    +    39.200
 4.  Massa         Ferrari                    +    46.000
 5.  Button        McLaren-Mercedes           +    56.400
 6.  Raikkonen     Lotus-Renault              +  1:04.400
 7.  Grosjean      Lotus-Renault              +  1:10.300
 8.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +  1:13.700
 9.  Maldonado     Williams-Renault           +  1:14.500
10.  Senna         Williams-Renault           +  1:15.100
11.  Perez         Sauber-Ferrari             +  1:24.300
12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:24.800
13.  Rosberg       Mercedes                   +  1:25.500
14.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρος
15.  Di Resta      Force India-Mercedes       +     1 γύρος
16.  Schumacher    Mercedes                   +     1 γύρος
17.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος
18.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος
19.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος
20.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύροι
21.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +    2 γύροι
22.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +    2 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:39.347

Εγκατέλειψαν:

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος
Webber        Red Bull-Renault             17
Vergne        Toro Rosso-Ferrari           15


Βαθμολογία μετά από 19 αγώνες:               

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            
 1.  Vettel       273        1.  Red Bull-Renault          440
 2.  Alonso       260        2.  Ferrari                   367
 3.  Raikkonen    206        3.  McLaren-Mercedes          353
 4.  Hamilton     190        4.  Lotus-Renault             302
 5.  Webber       167        5.  Mercedes                  136
 6.  Button       163        6.  Sauber-Ferrari            124
 7.  Massa        107        7.  Force India-Mercedes       99
 8.  Grosjean      96        8.  Williams-Renault           76
 9.  Rosberg       93        9.  Toro Rosso-Ferrari         22
10.  Perez         66      
11.  Kobayashi     58      
12.  Hulkenberg    53      
13.  Di Resta      46      
14.  Maldonado     45      
15.  Schumacher    43      
16.  Senna         31      
17.  Vergne        12      
18.  Ricciardo     10      
 


Πρώτο ΘΕΜΑ online : GP ΗΠΑ: Νίκη Χάμιλτον, πάμε για μεγάλο τελικό! - Car + Speed - Formula 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου