Γιατί μπορεί η Ferrari Berlinetta να έχει κλέψει τις εντυπώσεις, ας μην ξεχνάμε όμως τον πάλαι ποτέ θρύλο της αυτοκίνησης…
Η κλασική FIAT 1 Berlinetta του 1953 | PRESS-GR.blogspot.com
Είναι σίγουρα ιστορικές οι στιγμές για την «Berlinetta»: από τη μια, έχουμε τη Ferrari F12 Berlinetta, τη γρηγορότερη Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ, και από την άλλη, τη 8V Series 1 Berlinetta, το κλασικό κομψοτέχνημα της FIAT που μας έρχεται από τα παλιά.
Ποια Berlinetta είναι πιο κούκλα;
Η «μεγαλοκοπέλα» πάντως του 1953 είναι ένα αριστούργημα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η συγκεκριμένη μάλιστα έχει αποκατασταθεί πλήρως και είναι έτοιμη να βγει σε δημοπρασία μέσα στη χρονιά. Η τιμή της; Γύρω στα 450.000 ευρώ!
Το διθέσιο αυτό κουκλί είναι ένα από τα μόλις 114 που είχαν παραχθεί και πήγαν τη σπορ αυτοκίνηση μερικά βήματα παρακάτω.
Είναι αναμφίβολα ένα από τα πλέον σπάνια και κομψά κλασικά αυτοκίνητα που είδαν ποτέ το φως της ημέρας…
Ο ιδιοκτήτης του μάλιστα χρειάστηκε να ξοδέψει μια περιουσία (κυριολεκτικά) για να το αποκαταστήσει στην original μορφή του, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Πλέον είναι σε θέση να κυκλοφορήσει και πάλι στους δρόμους, αφού είναι λες και μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της FIAT… του 1953.
Όσο για τα γκάζια του, είναι υπολογίσιμα ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα!
Ποια Berlinetta είναι πιο κούκλα;
Η «μεγαλοκοπέλα» πάντως του 1953 είναι ένα αριστούργημα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η συγκεκριμένη μάλιστα έχει αποκατασταθεί πλήρως και είναι έτοιμη να βγει σε δημοπρασία μέσα στη χρονιά. Η τιμή της; Γύρω στα 450.000 ευρώ!
Το διθέσιο αυτό κουκλί είναι ένα από τα μόλις 114 που είχαν παραχθεί και πήγαν τη σπορ αυτοκίνηση μερικά βήματα παρακάτω.
Είναι αναμφίβολα ένα από τα πλέον σπάνια και κομψά κλασικά αυτοκίνητα που είδαν ποτέ το φως της ημέρας…
Ο ιδιοκτήτης του μάλιστα χρειάστηκε να ξοδέψει μια περιουσία (κυριολεκτικά) για να το αποκαταστήσει στην original μορφή του, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Πλέον είναι σε θέση να κυκλοφορήσει και πάλι στους δρόμους, αφού είναι λες και μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της FIAT… του 1953.
Όσο για τα γκάζια του, είναι υπολογίσιμα ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα!
Η κλασική FIAT 1 Berlinetta του 1953 | PRESS-GR.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου