Ένα παραδοσιακό διώροφο λονδρέζικο λεωφορείο ξεκίνησε τη διαδρομή του
από την Κέρκυρα προς το Λονδίνο, μεταφέροντας εικόνες και γεύσεις από το
νησί.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, το λεωφορείο συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στην Πλατεία της Κέρκυρας, όπου στάθμευσε, προκειμένου να συγκεντρώσει το διαφημιστικό υλικό από τον
Δήμο Κέρκυρας
και, στη συνέχεια, θα περιοδεύσει στην κερκυραϊκή ύπαιθρο, κυρίως στις
τουριστικές περιοχές, πριν αναχωρήσει για τη βρετανική πρωτεύουσα.Σύμφωνα με το ΑΠΕ/ΜΠΕ, το λεωφορείο συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στην Πλατεία της Κέρκυρας, όπου στάθμευσε, προκειμένου να συγκεντρώσει το διαφημιστικό υλικό από τον
Μαζί με το λεωφορείο, και οι Κανταδόροι της Κέρκυρας, με τις μελωδικές φωνές τους προσέλκυσαν την προσοχή όλων των τουριστών, που κεράστηκαν κουμ-κουατ και φωτογραφήθηκαν μαζί τους.
Η δράση γίνεται με αφορμή την έναρξη του προγράμματος προβολής που σχεδίασε ο δήμος, για το διάστημα 9 έως 11 Ιουλίου, στο Λονδίνο, με στόχο να κερδίσει την προτίμηση των Βρετανών για τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Το Λονδίνο, αυτό το διάστημα, συγκεντρώνει πληθώρα επισκεπτών, λόγω της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων και η δράση έχει πολλαπλά οφέλη. Το διώροφο λονδρέζικο λεωφορείο, “ντυμένο” με εικόνες της Κέρκυρας, θα γυρνά στις πλατείες και τους κεντρικούς δρόμους του Λονδίνου και θα μοιράζει ενημερωτικά φυλλάδια για την Κέρκυρα, καθώς και παραδοσιακά προϊόντα, για τρεις ημέρες. Παράλληλα, μέσω ενός διαγωνισμού στο facebook, θα μπορεί ο καθένας να λάβει μέρος “ανεβάζοντας” βίντεο ή φωτογραφίες και ο νικητής θα κερδίσει επταήμερες διακοπές σε πολυτελές ξενοδοχείο της Κέρκυρας για δύο άτομα.
Παράλληλα, ο κεντρικός σταθμός της Βικτώρια, στο Λονδίνο, θα φιλοξενήσει καλλιτεχνική εγκατάσταση (installation), με χρήση γήινων υλικών και σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ εξειδικευμένο προσωπικό θα διανείμει έντυπο υλικό για το Δήμο Κέρκυρας.
“Πρόκειται για μια επιθετική πολιτική προώθησης του κερκυραϊκού τουρισμού, γιατί έχουμε δεσμευτεί να κάνουμε ό,τι το δυνατόν καλύτερο για την προβολή του τόπου μας”, δήλωσε ο δήμαρχος Κέρκυρας, κ. Γιάννης Τρεπεκλής, κάνοντας λόγο για αναγκαιότητα εξωστρέφειας της Κέρκυρας στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνά η χώρα μας. “Αυτή τη φορά, έχουμε ως στόχο τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, τους τουρίστες εκείνους, που σύμφωνα με τους ειδικούς, αυξάνονται διαρκώς, αναζητώντας τον τόπο διακοπών τους, κυριολεκτικά το τελευταίο λεπτό”.
Ο δήμαρχος Κέρκυρας ευχαρίστησε τον ΕΟΤ, υπό την αιγίδα του οποίου γίνονται οι εκδηλώσεις προβολής, την Aegean Airlines για τη συνεργασία της και την ΕΡΤ που είναι χορηγός επικοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου