Μια ελληνική δημιουργική ιδέα, που
καινοτομεί στον τομέα του εμπορίου και είναι κατοχυρωμένη σε
πανευρωπαϊκό επίπεδο, είναι το σύστημα MONEY BACK.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό
σύστημα αμφίδρομης
καταναλωτικής ενέργειας, βασισμένο σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια και με αποδεδειγμένο αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένα win win σύστημα και για τα τέσσερα εμπλεκόμενα μέρη: επιβάτες, καταστήματα, ΜΜΜ, διαχειριστής.
Το MONEY BACK (σύστημα επιστροφής χρημάτων) αποτελεί εφαρμογή καταναλωτικού κινήτρου, που βασίζεται στην αντίληψη «ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ…. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ» για κάτι που ήδη δαπάνησες. Αντίληψη που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις σημερινές συνθήκες.
Τι είναι το MONEY BACK και πως λειτουργεί
Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής, μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ. Δηλαδή με τη λειτουργία του συστήματος μέσω των συμβεβλημένων επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων.
Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.
Πως ωφελούνται οι επιχειρήσεις
Πολλαπλά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει το σύστημα MONEY BACK στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ενισχύοντας το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους, αποκτούν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Ακόμη, μέσω της ένταξής της στο σύστημα, η επιχείρηση εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).
Έχει αποδειχθεί ότι η ένταξη στο σύστημα MONEY BACK λειτουργεί ως «μαγνήτης», τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες, δίνοντάς τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών, επιτυγχάνοντας αύξηση της πελατειακής τους βάσης έως και 25%.
Ο κυρίαρχος καταναλωτής
Ο πολίτης, ως καταναλωτής, είναι ο κυρίαρχος και ο πλέον ευνοημένος παράγοντας του συστήματος. Έχει τη μοναδική δυνατότητα να πάρει πίσω όλα τα χρήματα, που απαραιτήτως δαπανά στις μετακινήσεις του, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιεί, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές του. Έτσι, ο καταναλωτής πρέπει να φροντίζει να φυλάσσει όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή του ώστε να τα εξαργυρώνει.
Τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει
Ως οφέλη για το περιβάλλον και κατά επέκταση και την κοινωνία, μπορούμε να σημειώσουμε ως το πλέον σημαντικό την προτροπή και το κίνητρο που δέχεται ο πολίτης να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, με τα ανεκτίμητα αποτελέσματα στη ζωή της πόλης.
Ποιο είναι το κόστος συμμετοχής στο MONEY BACK;
Δεν υπάρχει κόστος ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Η επιλογή αφορά σε «ζωντανές» μονάδες του λιανεμπορίου με όραμα και εξωστρέφεια. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και MONEY BACK (διαχειριστής).
Η έναρξη του συστήματος MONEY BACK, πιλοτική φάση, ξεκίνησε στην Κρήτη, με άξονα το νομό Ηρακλείου από τον εμπνευστή της ιδέας κ. Γιώργο Βεργάκη. Με στόχο την εγκαθίδρυση στην Ελληνική κοινωνία, επιχειρήσεις και πολίτες του νέου συστήματος, το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΕ, με 35 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελληνική αγορά και με την καθοδήγηση του διευθύνοντος συμβούλου του κ. Νίκου Ιμιρζιάδη, από τα πλέον έμπειρα και επιτυχημένα στελέχη στο χώρο του marketing και του sales promotion, ανέλαβε την εκπροσώπηση του συστήματος στην Ελλάδα.
«ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ…. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ»
καταναλωτικής ενέργειας, βασισμένο σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια και με αποδεδειγμένο αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένα win win σύστημα και για τα τέσσερα εμπλεκόμενα μέρη: επιβάτες, καταστήματα, ΜΜΜ, διαχειριστής.
Το MONEY BACK (σύστημα επιστροφής χρημάτων) αποτελεί εφαρμογή καταναλωτικού κινήτρου, που βασίζεται στην αντίληψη «ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ…. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ» για κάτι που ήδη δαπάνησες. Αντίληψη που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις σημερινές συνθήκες.
Τι είναι το MONEY BACK και πως λειτουργεί
Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής, μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ. Δηλαδή με τη λειτουργία του συστήματος μέσω των συμβεβλημένων επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων.
Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.
Πως ωφελούνται οι επιχειρήσεις
Πολλαπλά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει το σύστημα MONEY BACK στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ενισχύοντας το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους, αποκτούν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Ακόμη, μέσω της ένταξής της στο σύστημα, η επιχείρηση εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).
Έχει αποδειχθεί ότι η ένταξη στο σύστημα MONEY BACK λειτουργεί ως «μαγνήτης», τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες, δίνοντάς τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών, επιτυγχάνοντας αύξηση της πελατειακής τους βάσης έως και 25%.
Ο κυρίαρχος καταναλωτής
Ο πολίτης, ως καταναλωτής, είναι ο κυρίαρχος και ο πλέον ευνοημένος παράγοντας του συστήματος. Έχει τη μοναδική δυνατότητα να πάρει πίσω όλα τα χρήματα, που απαραιτήτως δαπανά στις μετακινήσεις του, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιεί, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές του. Έτσι, ο καταναλωτής πρέπει να φροντίζει να φυλάσσει όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή του ώστε να τα εξαργυρώνει.
Τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει
Ως οφέλη για το περιβάλλον και κατά επέκταση και την κοινωνία, μπορούμε να σημειώσουμε ως το πλέον σημαντικό την προτροπή και το κίνητρο που δέχεται ο πολίτης να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, με τα ανεκτίμητα αποτελέσματα στη ζωή της πόλης.
Ποιο είναι το κόστος συμμετοχής στο MONEY BACK;
Δεν υπάρχει κόστος ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Η επιλογή αφορά σε «ζωντανές» μονάδες του λιανεμπορίου με όραμα και εξωστρέφεια. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και MONEY BACK (διαχειριστής).
Η έναρξη του συστήματος MONEY BACK, πιλοτική φάση, ξεκίνησε στην Κρήτη, με άξονα το νομό Ηρακλείου από τον εμπνευστή της ιδέας κ. Γιώργο Βεργάκη. Με στόχο την εγκαθίδρυση στην Ελληνική κοινωνία, επιχειρήσεις και πολίτες του νέου συστήματος, το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΕ, με 35 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελληνική αγορά και με την καθοδήγηση του διευθύνοντος συμβούλου του κ. Νίκου Ιμιρζιάδη, από τα πλέον έμπειρα και επιτυχημένα στελέχη στο χώρο του marketing και του sales promotion, ανέλαβε την εκπροσώπηση του συστήματος στην Ελλάδα.
«ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ…. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου