Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

"Κάνατε ρεντίκολο την πατρίδα μου! - Απαιτώ την δημόσια συγνώμη σας!"

Επιστολή Αναγνώστη μας
Διατηρώ εξοχική κατοικία στην περιοχή Κάτω Σουλίου Μαραθώνα. Συνήθως επιλέγω να παίρνω το μπάνιο μου στον Σχινιά, έχοντας και κάποια ηλικία,κάπου ανάμεσα στις δύο
πρώτες ταβέρνες, λόγω προσβασιμότητας με το αυτοκίνητό μου.
Την Δευτέρα το μεσημέρι, 26/08/2013, χωρίς να το θέλω έγινα μάρτυρας ενός άτυχου και αναίτιου κατά την γνώμη μου περιστατικού. Ένοιωσα πραγματικά ντροπή που κατάγομαι από αυτή την χώρα,επίσης επανεξέτασα την επιλογή μου προς 30ετίας να αγοράσω εξοχική κατοικία σε αυτό τον τόπο. Εξηγούμαι:

Κατά το μεσημεράκι συνάντησα στην πρώτη ταβέρνα,μια ομάδα παιδιών από το εξωτερικό. Ανάμεσά τους και τρία κορίτσια από κάποια ΜΚΟ, που αυτή τη στιγμή αδυνατώ να θυμηθώ τ' όνομά της, αλλά μιλούσαν ελληνικά.
Ρώτησα λοιπόν και μου εξήγησαν τα παιδιά, ότι είναι από την Αμερική και συγκεκριμένα από το Σικάγο και ήρθαν στην παραλία του Σχινιά για να την καθαρίσουν από τα σκουπίδια.
Τους είπα "ευτυχώς παιδιά,γιατί τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλά σκουπίδια".
Κάποια στιγμή,έφτασε με ένα πράσινο τζιπ και μιά ξανθιά κοπέλα και άρχισε να τους μιλάει πάλι αγγλικά. Πάλι δεν καταλάβαινα εγώ.

Παρακολουθούσα μόνο και διασκέδαζα μαζί τους. Άμα περνάει λίγο η ηλικία, δεν σου μένουν και πολλά να διασκεδάσεις. Μόνο το κέφι και τα γέλια της νεολαίας, σου δίνει ζωή.

Κάποια στιγμή έφτασε και ο κ. Στάμος με τον κ. Λέπουρη. Τον κ. Στάμο τον έχω συναντήσει σε κάποιες εκδηλώσεις, τον άλλο κύριο τον ενθυμούμαι ότι παίζει στο θέατρο της περιοχής.
Αλλά την Δευτέρα το μεσημέρι, γίναμε πραγματικό θέατρο στον Σχινιά.
Οι δύο κύριοι (θα επανεξετάσω τον όρο με την πρώτη ευκαιρία), κατέβηκαν από το αυτοκίνητο και άρχισαν να μιλούν πολύ άσχημα και με ύφος στην ξανθιά κοπέλα. Κοκκινίζω αγαπητοί μου!!! Αυτή την ώρα κατάλαβα ποιά ήταν η κοπέλα, αν και εγώ πρώτη φορά την έβλεπα. Εργαζόμενη στο Εθνικό Πάρκο. Δασολόγος συστήθηκε.

Τι λόγια ήταν αυτά, κ.Στάμο; Κύριε Λέπουρη; Ποιά παιδεία; Ποιά μόρφωση; Τι μένος;
Γιατί ο Φορέας θα είναι "τελειωμένος" του χρόνου, κ.Στάμο; Θα έχετε προσωπικό όφελος και κόπτεστε;
Ποιός "τρώει" λεφτά στον Φορέα, κ. Στάμο; Αφού το γνωρίζετε γιατί δεν το καταγγέλλετε;

Σαν δημοτικός σύμβουλος επί τριακονταετίας, κ.Στάμο, θα πρέπει να γνωρίζετε καλά ποιός "τρώει" και ποιός όχι.

Γιατί ο Φορέας πρέπει να βάλει κάδους για σκουπίδια, κ.Στάμο; Εσείς τι κάνετε;

Γιατί κ.Στάμο, ΜΟΝΟ ο Δήμος καλώς πράττει για τον Φορέα; Τι ακριβώς έχει πράξει, εκτός από το να σφραγίσει τις ταβέρνες και σε μέρες κρίσης να χάσουν οι εργαζόμενοι τις δουλειές τους;

ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ κ.ΣΤΑΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ - ΔΗΜΟΤΕΣ - ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ;

ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΑΙΣΧΡΩΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ κ.ΣΤΑΜΟ;

Μήπως σαν Δημοτικός Σύμβουλος την τελευταία τριακονταετία, έχετε ξεχάσει τι σημαίνει εργασία;

Είναι εύκολοι οι χαρακτηρισμοί, όταν πληρώνεστε από τους κόπους των Δημοτών του Μαραθώνα!!!

Κύριε Λέπουρη, το θέατρο ποιεί ΗΘΟΣ!!!
Εσείς περάσατε,αλλά δεν πήρατε!!!

Κύριε Στάμο και κ.Λέπουρη!!!!
Πρέπει να ζητήσετε δημοσίως συγνώμη!!!!
Την Δευτέρα στον Σχινιά, κάνατε ρεντίκολο την πατρίδα μου!
Την Δευτέρα στον Σχινιά, κάνατε ρεντίκολο την κατ' επιλογή πατρίδα μου!
Την Δευτέρα στον Σχινιά, κάνατε ρεντίκολο την αξιοπρέπειά μου σαν κάτοικο του τόπου.
Απαιτώ την δημόσια συγνώμη σας!!!

Με εκτίμηση
Δ.Μ.

Θα επανεξετάσω το "κάτοικος Μαραθώνα"


Υ.Σ. Παρακαλώ, όπως πράξετε τα δέοντα, προκειμένου να δημοσιευτεί το παράπονό μου. Ευχαριστώ.

2 σχόλια:

  1. Ας μας εξηγήσει ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Μαραθώνα κ.Στάμος,που επενδύθηκαν τα 800.000 ευρώ του LIFE GREEN MARATHON;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε υποχρέωση ως αντιπολίτευση τότε, να καταγγείλει τα σκάνδαλα του ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ και του ΦΟΡΕΑ, στον εισαγγελέα και όχι μόνο στα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ;;;;;

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου