Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Άννα Βίσση: Απαντάει για πρώτη φορά στην κουνιάδα του Νταλάρα

anna vissi people88 (3)
Η Άννα Βίσση βρέθηκε τετ-α-τετ με τον Τάσο Τρύφωνος και του μίλησε για όλα. Η τραγουδίστρια ήταν καλεσμένη
του Κύπριου δημοσιογράφου στην εκπομπή Τετ-α-τετ για λογαριασμό του ΡΙΚ και μας έλυσε πολλές απορίες για προηγούμενα λεγόμενά της.




Για παράδειγμα, όταν ρωτήθηκε γιατί έκανε αίτηση για αποζημίωση από τις πλημμύρες στον Δήμο Κηφισιάς, απάντησε: «Πολιτική κίνηση ήταν, καθαρά. Απέναντι στη γειτονιά που ζω και στην κοινότητα. Δηλαδή τι, επειδή είμαι η Βίσση και τι νομίζει ο κόσμος ότι δεν είμαι πολίτης;».
Η Άννα Βίσση εξήγησε ότι έχει επενδύσει πολλά από τα χρήματα που έχει βγάλει πάνω στη δουλειά της ενώ παραδέχτηκε ότι είναι καλά οικονομικά: «Μπορεί να μοιάζω πλούσια. Είμαι καλά γιατί δούλεψα στη ζωή μου και έβγαλα νομίζω αυτά που μου άξιζαν να βγάλω». Σε κάποια άλλη στιγμή της συζήτησης δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι έχει υποστεί κακοποίηση, χωρίς όμως να δώσει λεπτομέρειες. «Έχω νιώσει την κακοποίηση και δια του λόγου και δια της βίας σε άλλες στιγμές στη ζωή μου, δεν έχει σημασία που και πότε», εξήγησε.
Τέλος, μίλησε για την Πέπη Ραγκούση και το θέμα που έχει δημιουργηθεί τελευταία μεταξύ τους, δίνοντας τη δική της απάντηση: «Η Ραγκούση έκανε ένα ποτ πουρί από κάποια πράγματα που έχω πει και εντάξει, βρήκε ευκαιρία… Ήταν μία καθαρά εμπαθής ανάλυση. Έχω εχθρούς με την έννοια ότι ψάχνουν ευκαιρία να μου την πουν. Και φαίνονται ποιοι είναι. Μία από αυτούς είναι και η…».


www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου