Στο περιθώριο της Φρανκφούρτης έκανε ντεμπούτο κι ένα concept 500ράκι της Abarth.
Πρόκειται για το Abarth 500 Corsa Stradale, το οποίο με την «επιμέλεια» της εταιρείας
βελτιώσεων Zender (γνωστή από τη δεκαετία του 80), απέκτησε νέα εμφάνιση, μοναδική σχεδίαση κι απίθανες επιδόσεις.
Πιο συγκεκριμένα, ο όρος «Stradale», δανεισμένος από τη Ferrari (όπως και το «Corsa»), μας προϊδεάζει για μια… οδηγική εμπειρία.
Το αμάξωμα λοιπόν είναι κατασκευασμένο κατά κύριο λόγο από ανθρακόνημα, όπως το μπροστινό μέρος με τα «διευρυμένα» φτερά, τα εξέχοντα πλαϊνά μαρσπιέ, η αεροτομή, οι «διογκωμένοι» θόλοι των τροχών, καθώς και ο «μπουγιόζικος» διαχύτης, με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης κεντρικά τοποθετημένων.
Επίσης, η χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση κι οι 18άρες ζάντες αλουμινίου, προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση κρατήματος.
Κατόπιν όλων αυτών βέβαια, το «Corsa» στα ιταλικά μας προδιαθέτει και για ένα ισχυρό μηχανικό σύνολο. Έτσι, το εν λόγω Abarth τροφοδοτείται από έναν 1.400 turbo κινητήρα 240 ίππων και 335 Nm ροπής, που το «απελευθερώνει» για τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δλ. και είναι σε θέση, χάρη σε όλες αυτές τις μετατροπές να φτάνει την τελική ταχύτητα των 232 χλμ./ώρα.
Τέλος, στο εσωτερικό κυριαρχεί μια αντιθετική διχρωμία κίτρινου-μαύρου δέρματος με διακοσμητικές ραφές, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζουν τα σπορ bucket καθίσματα, όπως και τα νέα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, αλλά κι οι φωτιζόμενες πλαϊνές ποδιές.
Θα βγει ποτέ σε μοντέλο παραγωγής; Άγνωστο προς το παρόν.
Πηγή: autotriti.gr
Πρόκειται για το Abarth 500 Corsa Stradale, το οποίο με την «επιμέλεια» της εταιρείας
βελτιώσεων Zender (γνωστή από τη δεκαετία του 80), απέκτησε νέα εμφάνιση, μοναδική σχεδίαση κι απίθανες επιδόσεις.
Πιο συγκεκριμένα, ο όρος «Stradale», δανεισμένος από τη Ferrari (όπως και το «Corsa»), μας προϊδεάζει για μια… οδηγική εμπειρία.
Το αμάξωμα λοιπόν είναι κατασκευασμένο κατά κύριο λόγο από ανθρακόνημα, όπως το μπροστινό μέρος με τα «διευρυμένα» φτερά, τα εξέχοντα πλαϊνά μαρσπιέ, η αεροτομή, οι «διογκωμένοι» θόλοι των τροχών, καθώς και ο «μπουγιόζικος» διαχύτης, με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης κεντρικά τοποθετημένων.
Επίσης, η χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση κι οι 18άρες ζάντες αλουμινίου, προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση κρατήματος.
Κατόπιν όλων αυτών βέβαια, το «Corsa» στα ιταλικά μας προδιαθέτει και για ένα ισχυρό μηχανικό σύνολο. Έτσι, το εν λόγω Abarth τροφοδοτείται από έναν 1.400 turbo κινητήρα 240 ίππων και 335 Nm ροπής, που το «απελευθερώνει» για τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δλ. και είναι σε θέση, χάρη σε όλες αυτές τις μετατροπές να φτάνει την τελική ταχύτητα των 232 χλμ./ώρα.
Τέλος, στο εσωτερικό κυριαρχεί μια αντιθετική διχρωμία κίτρινου-μαύρου δέρματος με διακοσμητικές ραφές, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζουν τα σπορ bucket καθίσματα, όπως και τα νέα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, αλλά κι οι φωτιζόμενες πλαϊνές ποδιές.
Θα βγει ποτέ σε μοντέλο παραγωγής; Άγνωστο προς το παρόν.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου