Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Θέλεις tablet και αξεσουάρ. Εκβίασε...

Έγινε πολύ μεγάλη φασαρία και ντόρος από την "διάπλαση των παίδων" από ένα κόμμα του κοινοβουλίου. Πολλοί προβληματίστηκαν,
θορυβήθηκαν και φοβήθηκαν.
Ώρες τηλεοπτικού χρόνου καταναλώθηκαν με συζητήσεις και αναλύσεις για τις κοινωνικές προεκτάσεις του κινήματος. Και όλο αυτό για περιορισμένη εκπαίδευση των παίδων. Όσοι γονείς θέλουν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους εκεί. Είναι θέμα επιλογής.


Από την άλλη, όμως δεν παρατηρούμε την ίδια ευαισθησία για μια διαφήμιση που διαπαιδαγωγεί τα παιδιά όλων μας, μια και μπαίνει σε όλα τα σπίτια, προβάλλεται ανάμεσα στο τηλεοπτικό πρόγραμμα και περνάει ύπουλα αντιπαιδαγωγικό μήνυμα.

Από μια τέτοια επιχείρηση θα περιμέναμε μεγαλύτερη ευαισθησία σε θέματα διαπαιδαγώγησης, μια και έχει ιστορία στην διάδοση των γραμμάτων.
Είναι μια καθαρή του εκβιασμού σαν μέσον απόκτησης υλικών πραγμάτων.
Μια πρόταση διαγωγής που απευθύνεται στους έφηβους της εποχής μας αλλά και σε όλους μας.
Ειδικά σήμερα με την κρίση που βιώνουμε είναι ακόμη πιο ακατάλληλη.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος τρόπος διαμαρτυρίας για την βλαβερή κοινωνική επιρροή που έχουν ορισμένες διαφημίσεις.
Ακόμη δεν έχουμε αντιληφθεί την επικίνδυνη επιρροή αυτών των μέσον.
Το ΕΣΡ που το πληρώνουμε και μας εκπλήσσει με την υπερβολική -σε μερικές περιπτώσεις- ευαισθησία του γιατί δεν αντέδρασε;
Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων δεν το πρόσεξαν;
Οι εκπαιδευτικοί γιατί σιωπούν;
Τα ΜΜΕ που είναι;

Μήπως, τελικά, μας αξίζει αυτή η υποκρισία;

1 σχόλιο:

  1. Είναι αλήθεια ότι αυτή η διαφήμιση με εξοργίζει τόσο πολύ που δεν θα ξανά πάω στο Public... Κρίμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου