Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Nicole Kidman: Ο Tom δεν ήταν η μεγάλη μου αγάπη

«Η σχέση μας είχε την ίδια ένταση με αυτή των Brad Pitt και Angelina Jolie»
Δώδεκα χρόνια μετά τον χωρισμό της από τον Tom Cruise, η Nicole Kidman παραδέχτηκε ότι
τελικά δεν ήταν εκείνος η μεγάλη της αγάπη.

Σε συνέντευξή της στο Vanity Fair η γνωστή ηθοποιός δήλωσε ότι βρήκε την ευτυχία στο πρόσωπο του Keith Urban, του τραγουδιστή της κάντρι με τον οποίο είναι εδώ και επτά χρόνια παντρεμένοι και έχουν μαζί δύο κόρες.

«Χωρίς να θέλω να είμαι ασεβής προς τη σχέση που είχα με τον Tom, τώρα συνάντησα τη μεγάλη μου αγάπη. Και πραγματικά στην αρχή δεν ήξερα αν αυτό θα συνέβαινε ποτέ. Το ήθελα, αλλά από την άλλη φοβόμουν να πηδήξω από τη μια σχέση στην άλλη. Πέρασα πολύ καιρό μόνη μου, το οποίο μου έκανε πραγματικά καλό, γιατί ήμουν παιδί όταν παντρεύτηκα με τον Tom. Και έπρεπε να ωριμάσω», είπε.

Δεν δίστασε μάλιστα να παρομοιάσει τη σχέση της με τον Tom Cruise με εκείνη της Angelina Jolie και του Brad Pitt. «Η σχέση μου με τον Tom, είχε την ίδια ένταση, με αυτή των Brad Pitt και Angelina Jolie, με τη διαφορά, πως ο Tom δεν ήταν η μεγάλη μου αγάπη».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου