Αναμένεται να περιορίσουν σημαντικά τους τραυματισμούς των επιβατών Η Mercedes ανακοίνωσε ότι σε ένα από τα επόμενα μοντέλα της θα εισάγει ένα νέο στοιχείο ασφάλειας για τους πίσω
επιβάτες, αυτό των αερόσακων στις ζώνες ασφαλείας.
Η σκέψη τοποθέτησης αερόσακων κατά μήκος των ζωνών ασφαλείας στις πίσω θέσεις δεν είναι καινούρια. Αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Mercedes, έχουν κατά καιρούς ερευνήσει τέτοιες λύσεις, στα πλαίσια εξέλιξης των συστημάτων παθητικής προστασίας των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές που να έχουν υιοθετήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία, για χρήση από τα μοντέλα τους.
Στη Γηραιά ήπειρο, η Mercedes φαίνεται πως θα είναι αυτή που θα κάνει την αρχή, πιθανότατα με την επόμενη γενιά της ναυαρχίδας της, S-Class, το ντεμπούτο της οποίας τοποθετείται χρονικά κάπου μέσα στο 2013.
Παρόμοιοι με αυτούς που χρησιμοποιεί το Ford Explorer, οι αερόσακοι των ζωνών ασφαλείας ενεργοποιούνται μέσω αισθητήρων, μαζί με τους υπόλοιπους αερόσακους, σε περίπτωση ατυχήματος.
Η ανάπτυξη τους, κατά μήκος των ζωνών, γίνεται ακαριαία, εξασφαλίζοντας έτσι μία μεγαλύτερη και πιο «μαλακή» επιφάνεια που συγκρατεί καλύτερα το σώμα των πίσω επιβατών και κατανέμει αποτελεσματικά τις δυνάμεις που ασκούνται κατά την πρόσκρουση. Έτσι περιορίζεται σημαντικά ο κίνδυνος τραυματισμού.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Ζώνες-αερόσακοι από τη Mercedes
επιβάτες, αυτό των αερόσακων στις ζώνες ασφαλείας.
Η σκέψη τοποθέτησης αερόσακων κατά μήκος των ζωνών ασφαλείας στις πίσω θέσεις δεν είναι καινούρια. Αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Mercedes, έχουν κατά καιρούς ερευνήσει τέτοιες λύσεις, στα πλαίσια εξέλιξης των συστημάτων παθητικής προστασίας των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές που να έχουν υιοθετήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία, για χρήση από τα μοντέλα τους.
Στη Γηραιά ήπειρο, η Mercedes φαίνεται πως θα είναι αυτή που θα κάνει την αρχή, πιθανότατα με την επόμενη γενιά της ναυαρχίδας της, S-Class, το ντεμπούτο της οποίας τοποθετείται χρονικά κάπου μέσα στο 2013.
Παρόμοιοι με αυτούς που χρησιμοποιεί το Ford Explorer, οι αερόσακοι των ζωνών ασφαλείας ενεργοποιούνται μέσω αισθητήρων, μαζί με τους υπόλοιπους αερόσακους, σε περίπτωση ατυχήματος.
Η ανάπτυξη τους, κατά μήκος των ζωνών, γίνεται ακαριαία, εξασφαλίζοντας έτσι μία μεγαλύτερη και πιο «μαλακή» επιφάνεια που συγκρατεί καλύτερα το σώμα των πίσω επιβατών και κατανέμει αποτελεσματικά τις δυνάμεις που ασκούνται κατά την πρόσκρουση. Έτσι περιορίζεται σημαντικά ο κίνδυνος τραυματισμού.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Ζώνες-αερόσακοι από τη Mercedes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου