Η Τροχαία Αθηνών επιβεβαίωσε στο tvxs.gr ότι ο παραβάτης επωμίζεται το συγκεκριμένο κόστος μεταφοράς και φύλαξης του οχήματος, «για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν επαρκούν οι
δικοί μας γερανοί».
Ο Μ.Β. πάρκαρε παράνομα στο πεζοδρόμιο της οδού Βουκουρεστίου. Με την επιστροφή του, συνειδητοποίησε ότι η μηχανή του απουσίαζε. Ο ίδιος πήρε ένα ταξί και μετέβη στην Τροχαία, στο Μεταξουργείο. Ως εδώ θα επρόκειτο για μία συνηθισμένη ιστορία.
Στην Τροχαία ο Μ.Β. ενημερώθηκε λακωνικά ότι όφειλε να παραλάβει τη μηχανή του από ιδιωτικό πάρκινγκ στην οδό Πειραιώς. Ο ίδιος πήρε ένα δεύτερο ταξί και έφτασε στο σημείο. Εκεί, ο ιδιώτης τον ενημέρωσε ότι χρωστούσε 73,44 ευρώ και άλλα 3 ευρώ για την παραμονή της μηχανής του στο πάρκινγκ. ..Χωρίς να ρωτά πολλά πολλά, ο παραβάτης κατέβαλε και τα δύο ποσά, για να λάβει τα αντίστοιχα αποδεικτικά καθώς και... μία κλήση των 40 ευρώ.
Συνειδητοποίησε λοιπόν ότι εκκρεμούσε το πρόστιμο της Τροχαίας, παρά το γεγονός ότι έως εκείνο το σημείο είχε πληρώσει 76,44 ευρώ. Ο Μ.Β. είχε καταβάλει 3 ευρώ στο πάρκινγκ το οποίο φιλοξένησε τη μηχανή του για λογαριασμό της Τροχαίας και άλλα 73,44 ευρώ στην εταιρεία η οποία μετέφερε τη μηχανή του εν προκειμένω στην Πειραιώς. Παρατήρησε δε ότι τα φορτηγά τα οποία ξεφόρτωναν «υλικό» μετέφεραν 6 μηχανές το καθένα.
Με άλλα λόγια, ένα δρομολόγιο ανάλογου τύπου, το οποίο στην αγορά κοστολογείται με 50 ευρώ, μέσα από αυτή τη διαδικασία κοστίζει 440,64 ευρώ (73,44 επί 6). Και το κόστος το επωμίζονται καθημερινά παραβάτες μεν, φορολογούμενοι πολίτες δε.
Δίπλα στο Μ.Β. βρίσκονταν και άλλοι ιδιοκτήτες οχημάτων οι οποίοι διαμαρτύρονταν έντονα. Μάλιστα, κάποιοι από αυτούς διέδιδαν φήμες για σύνδεση παραγόντων της πολιτικής ηγεσίας με ανάλογες ιδιωτικές πρωτοβουλίες.
Η Τροχαία Αθηνών επιβεβαίωσε στο tvxs.gr ότι ο παραβάτης επωμίζεται το συγκεκριμένο κόστος μεταφοράς και φύλαξης του οχήματος, «για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν επαρκούν οι δικοί μας γερανοί».
Ακριβώς, όπως το περιγράφετε και όπως κατανέμεται η ευθύνη, με την οικονομική επιβάρυνση του ιδιοκτήτη για τη μεταφορά και φύλαξη συμβαίνει εδώ και δεκαετίες στη δυτική Ευρώπη. Ο γερανός και η φύλαξη μάλιστα κατά κανόνα γίνονται από ιδιώτες. Ακριβώς έτσι μου συνέβη στις Βρυξέλλες το 2002, με το αυτοκίνητο μου και σε σαφώς αμφισβητούμενη εκ μέρους μου θέση (βασίμως ισχυρίσθηκα δηλαδή ότι είχα παρκάρει νόμιμα, αλλά δεν τα βάζεις με ταξιτζήδες και την πιάτσα τους....), πλήρωσα πολύ μεγαλύτερα ποσά, κάτι σαν €550-500, το πήρα κι έφυγα. Επίσης ο φορολογούμενος πολίτης δεν σημαίνει ότι έχει δικαίωμα στη παρανομία. Γιατί τον γερανό του ιδιωτικού του οχήματος δεν θα ήταν σωστό να πληρώσουν οι υπόλοιποι φορολογούμενοι πολίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΤΑΓΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΔιαγραφήΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ ΤΡΩΣ ΜΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ,500-1500 ΕΥΡΩ,ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΗΣ,ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΕΡΑΝΟΥΣ.ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ,Η ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΒΑΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ,ΠΛΗΡΩΝΗΣ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΤΜ,ΤΕΛΟΣ.
ΕΔΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΡΑΝΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΠΟΛΛΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΠΟ;;
ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΕΡΑΝΟΙ,Η ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ,Η ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΟΙ,ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ