Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

BMW X1 iX1

 Καταιγισμός νέων μοντέλων από την BMW που εμπλουτίζει και άλλο τη γκάμα της, αυτή τη φορά με την τρίτη γενιά της X1.  Το γερμανικό μοντέλο θα τεθεί αντιμέτωπο με άλλα premium μικρά SUV όπως το Audi Q2, η Mercedes GLA ή το Volvo XC40. Μπορεί να άργησε λιγάκι -η δεύτερη γενιά της έμεινε από το 2015 μέχρι σήμερα στην αγορά- αλλά έφθασε η ώρα για τη νέα BMW X1. Το βαυαρικό compact SUV βασίζεται στην πλατφόρμα FAAR (θα τη δούμε και στο νέο MINI Countryman) και έχει να επιδείξει μια πιο SUV εμφάνιση. Όσο για τη μάσκα ναι μεν έχει μεγαλώσει σε σχέση με την προκάτοχό του αλλά διατηρείται σε… κανονικά επίπεδα.

Όσο για την ηλεκτρική iX1, που για πρώτη φορά προστίθεται στη γκάμα, θα διακρίνεται, όπως άλλωστε και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις από τις μπλε λεπτομέρειες στο αμάξωμα αλλά και στα σήματα της μάρκας.



Η νέα X1 είναι παράλληλα πιο αεροδυναμική σε σχέση με την προκάτοχό της , ενώ έχει και ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις. Έτσι το μήκος της αγγίζει πλέον τα 4,50 μέτρα (+53 χιλιοστά), το πλάτος το 1,85 και το ύψος τα 1,64 μέτρα.



Το εσωτερικό πέρασε στο στάδιο της πλήρους ψηφιοποίησης μιας και εδώ δεσπόζει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής του συστήματος infotainment κάτω από μια ενιαία επιφάνεια με κλίση προς τον οδηγό. Φυσικά χρησιμοποιείται και το τελευταίο multimedia Operating System 8.0.

Oι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις έχουν αυξήσει και τους χώρους στο εσωτερικό. Τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, με το πορτμπαγκάζ να είναι πλέον μεγαλύτερο κατά 35 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 540 στην πενταθέσια διάταξη (1.600 στη διθέσια). Η iX1 πάντως, όπως και η iX, δεν έχει εμπρός χώρο για μικροαποσκευές ή τα καλώδια της φόρτισης (frunk).



Η iX1, που όπως είπαμε δίνει για πρώτη φορά το παρόν στη γκάμα, είναι διαθέσιμη ως iX1 xDrive30, με μπαταρία με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 64,7 kWh και συνδυαστική απόδοση 313 ίππων και 494 Nm. To 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε 5,7 δεύτερα, η τελική φτάνει τα 180 χλμ./ ώρα, η αυτονομία κυμαίνεται από 413 έως 438 χιλιόμετρα και ο on board φορτιστής είναι των 11,0 kW και προαιρετικά των 22.0 kW.

Η γκάμα των συνόλων βενζίνης ξεκινά με την X1 sDrive18i (136 ίπποι), που όπως και η Χ1 xDrive23i λειτουργεί με τον κύκλο Miller. H τελευταία όπως και η Χ1 xDrive23d (211 ίπποι) έχουν και ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, κάτι που δεν ισχύει για την εισαγωγική έκδοση πετρελαίου, την X1 sDrive18d των 150 ίππων.



Οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις είναι οι X1 xDrive25e (245 ίπποι) και X1 xDrive30e (326 ίπποι) με καθαρά ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται από τα 78 έως τα 89 χιλιόμετρα.

Η νέα BMW X1 θα είναι διαθέσιμη από το φθινόπωρο και πιο συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο και μετά, ενώ η iX1 θα ακολουθήσει το Νοέμβριο. Στη Γερμανία οι τιμές της τελευταίας ξεκινούν από τις 55.000 ευρώ προ επιδοτήσεων, ενώ η X1 sDrive18i ξεκινά από τις 41.400 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου