Ο νέος αυτός νόμος εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της γαλλικής κυβέρνησης για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στη γαλλική πρωτεύουσα
Τα αυτοκίνητα που έχουν εγγραφεί πριν από το 1997 δεν θα επιτρέπεται σύντομα να κυκλοφορούν στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας πλην Σαββάτου και Κυριακής, σύμφωνα με έναν νέο νόμο που πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου.
Ο νέος αυτός νόμος εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της γαλλικής κυβέρνησης για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της αιθαλομίχλης στο Παρίσι, ενώ επηρεάζει επίσης και όλες τις μοτοσικλέτες που έχουν εγγραφεί πριν από το 2000.
Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα, η απαγόρευση πρόκειται να τροποποιηθεί το 2020, προκειμένου να περιλαμβάνει τα οχήματα που έχουν εγγραφεί πριν από το 2010, ενώ οι παραβάτες της νομοθεσίας θα αντιμετωπίζουν από τον επόμενο μήνα αρκετά τσουχτερά πρόστιμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ τα παλαιότερα οχήματα αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% του στόλου οχημάτων της πόλης, είναι υπεύθυνα για σχεδόν τις μισές επιβλαβείς εκπομπές στη γαλλική πρωτεύουσα.
Υπενθυμίζεται ότι το Παρίσι εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις πόλεις της Ευρώπης με την υψηλότερη ρύπανση, παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, οι οποίες περιλαμβάνουν την προώθηση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και τη θέσπιση «ημερών χωρίς αυτοκίνητο».
Τα αυτοκίνητα που έχουν εγγραφεί πριν από το 1997 δεν θα επιτρέπεται σύντομα να κυκλοφορούν στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας πλην Σαββάτου και Κυριακής, σύμφωνα με έναν νέο νόμο που πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου.
Ο νέος αυτός νόμος εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της γαλλικής κυβέρνησης για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της αιθαλομίχλης στο Παρίσι, ενώ επηρεάζει επίσης και όλες τις μοτοσικλέτες που έχουν εγγραφεί πριν από το 2000.
Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα, η απαγόρευση πρόκειται να τροποποιηθεί το 2020, προκειμένου να περιλαμβάνει τα οχήματα που έχουν εγγραφεί πριν από το 2010, ενώ οι παραβάτες της νομοθεσίας θα αντιμετωπίζουν από τον επόμενο μήνα αρκετά τσουχτερά πρόστιμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ τα παλαιότερα οχήματα αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% του στόλου οχημάτων της πόλης, είναι υπεύθυνα για σχεδόν τις μισές επιβλαβείς εκπομπές στη γαλλική πρωτεύουσα.
Υπενθυμίζεται ότι το Παρίσι εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις πόλεις της Ευρώπης με την υψηλότερη ρύπανση, παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, οι οποίες περιλαμβάνουν την προώθηση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και τη θέσπιση «ημερών χωρίς αυτοκίνητο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου