Η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει στο Τόκιο την τελευταία εκδοχή του Evo με την μορφή που το γνωρίζουμε.
Ήταν ήδη γνωστό πως η Mitsubishi ετοίμαζε μια ειδική έκδοση που θα ολοκληρώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Η ονομασία «Final Concept» μιλά από μόνη της για ένα σπορ μοντέλο που στην πάροδο των ετών έπραξε ό,τι μαρτυρά και το Evo (Evolution, εξέλιξη). Μάλιστα, η εξέλιξη στη νέα γενιά θα είναι πολύ μεγάλη καθώς οι φήμες λένε για υβριδική διάταξη με φουλ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τετρακίνηση και διαφορετική σχεδιαστικά προσέγγιση (διαβάστε το σχετικό άρθρο).
Τώρα, το Final Concept ξεχωρίζει από την ματ μαύρη βαφή του αμαξώματος με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και άλλες τονισμένες στην οροφή και στο πίσω σπόιλερ. Ο δίλιτρος turbo κινητήρας έχει αναβαθμιστεί με νέα τουρμπίνα της HKS, νέα εισαγωγή και σύστημα εξαγωγής, καθώς και νέο «εγκέφαλο». Με αυτές τις αλλαγές η απόδοση φτάνει τα 480 PS, με την ισχύ να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων. Η ανάρτηση είναι επίσης της HKS και οι 19άρες ζάντες της RAYS.
Ήταν ήδη γνωστό πως η Mitsubishi ετοίμαζε μια ειδική έκδοση που θα ολοκληρώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Η ονομασία «Final Concept» μιλά από μόνη της για ένα σπορ μοντέλο που στην πάροδο των ετών έπραξε ό,τι μαρτυρά και το Evo (Evolution, εξέλιξη). Μάλιστα, η εξέλιξη στη νέα γενιά θα είναι πολύ μεγάλη καθώς οι φήμες λένε για υβριδική διάταξη με φουλ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τετρακίνηση και διαφορετική σχεδιαστικά προσέγγιση (διαβάστε το σχετικό άρθρο).
Τώρα, το Final Concept ξεχωρίζει από την ματ μαύρη βαφή του αμαξώματος με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και άλλες τονισμένες στην οροφή και στο πίσω σπόιλερ. Ο δίλιτρος turbo κινητήρας έχει αναβαθμιστεί με νέα τουρμπίνα της HKS, νέα εισαγωγή και σύστημα εξαγωγής, καθώς και νέο «εγκέφαλο». Με αυτές τις αλλαγές η απόδοση φτάνει τα 480 PS, με την ισχύ να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων. Η ανάρτηση είναι επίσης της HKS και οι 19άρες ζάντες της RAYS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου