Ο νέος πρόεδρος της Ιταλικής φίρμας προέτρεψε το Μάρκο Ματιάτσι να
κλωτσήσει στα μαλακά μόρια της έδρας τους, τα στελέχη της Ferrari F1 για
να επιστρέψει η Ιταλική ομάδα στην κορυφή. Ο Λούκα ντι Μοντεζέμολο παρέδωσε μετά από 23 χρόνια τα ηνία της Ferrari
την προηγούμενη Δευτέρα. Το πρώτο δείγμα γραφής του ceo του γκρουπ Fiat
– Chrysler, Σέρτζιο Μαρκιόνε σε δηλώσεις του στο βρετανικό Τύπου ήταν:
«Θα γίνει ότι απαιτείται. Πρέπει να ρισκάρουμε δεν έχουμε τίποτα να
χάσουμε. Όπως μου θυμίζουν συνέχεια οι αγώνες δεν είναι επιστημονική
έρευνα, υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση.
Πήγα στη Μόντσα και τα πρώτα έξι μονοθέσιο δεν είχαν κινητήρα Ferrari,
μου ανέβηκε η πίεση. Προτεραιότητά μου αυτή τη στιγμή πέρα από τις
αλλαγές στο τμήμα παραγωγής είναι να καταστήσω ξανά τη Ferrari
επιτυχημένη στη F1. Η Ferrari αν δεν κερδίζει στην πίστα δεν είναι
Ferrari. Μπορώ να δεχτώ περιόδους κακοτυχίας αλλά αυτό δεν μπορεί να
αποτελεί μέρος της δομής της ομάδας».
Φέτος η Ferrari άλλαξε αγωνιστικό διευθυντή, τη θέση του Ντομενικάλι πήρε ο Ματιάτσι. Επιπλέον τον Αύγουστο απομακρύνθηκε από τη θέση του ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων, Λούκα Μαρμορίνι και ο ρόλος του καλύφθηκε εσωτερικά από τον Ματία Μπινότο. Φεύγοντας ο Μαρμορίνι αποκάλυψε πως είχε μιλήσει μόνο δυο φορές τυπικά με το Ματιάτσι από τότε που ανέλαβε, ενώ τόνισε πως ο ίδιος έκανε ότι του ζητήθηκε: «Έφτιαξα μικρή μονάδα ισχύος, αυτό μου ζήτησαν και έλεγαν πως η όποια υστέρηση θα καλυφθεί από την υπεροχή σε αεροδυναμική απόδοση».
Τέλος μετά το Ιταλικό GP απομακρύνθηκε από τη θέση του και ο πρόεδρος της ομάδας Λούκα ντι Μοντεζέμολο σε μια προσπάθεια να ταραχτούν τα λιμνάζοντα ύδατα. Το πρώτο δείγμα γραφής του νέου αγωνιστικού διευθυντή Μάρκο Ματιάτσι είναι η διάρρηξη των σχέσεων με τον Αλόνσο που πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα φύγει από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς. Για τη Ferrari εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα οδηγούν το 2015 οι Φέτελ – Ράικονεν.
Φέτος η Ferrari άλλαξε αγωνιστικό διευθυντή, τη θέση του Ντομενικάλι πήρε ο Ματιάτσι. Επιπλέον τον Αύγουστο απομακρύνθηκε από τη θέση του ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων, Λούκα Μαρμορίνι και ο ρόλος του καλύφθηκε εσωτερικά από τον Ματία Μπινότο. Φεύγοντας ο Μαρμορίνι αποκάλυψε πως είχε μιλήσει μόνο δυο φορές τυπικά με το Ματιάτσι από τότε που ανέλαβε, ενώ τόνισε πως ο ίδιος έκανε ότι του ζητήθηκε: «Έφτιαξα μικρή μονάδα ισχύος, αυτό μου ζήτησαν και έλεγαν πως η όποια υστέρηση θα καλυφθεί από την υπεροχή σε αεροδυναμική απόδοση».
Τέλος μετά το Ιταλικό GP απομακρύνθηκε από τη θέση του και ο πρόεδρος της ομάδας Λούκα ντι Μοντεζέμολο σε μια προσπάθεια να ταραχτούν τα λιμνάζοντα ύδατα. Το πρώτο δείγμα γραφής του νέου αγωνιστικού διευθυντή Μάρκο Ματιάτσι είναι η διάρρηξη των σχέσεων με τον Αλόνσο που πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα φύγει από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς. Για τη Ferrari εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα οδηγούν το 2015 οι Φέτελ – Ράικονεν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου