Tην τελευταία διετία οι κάτοικοι των χωρών του μεσογειακού Νότου -με προεξάρχοντες τους Έλληνες- αναγκάστηκαν να αντικαταστήσουν ή να επισκευάσουν τα κατεστραμμένα
τους smartphones, σε ποσοστό περίπου 40% των κατόχων. Αυτό καταδεικνύει η έρευνα της Square Trade, εταιρεία παροχής συμβολαίων προστασίας ηλεκτρονικών συσκευών, με περισσότερους από 10 εκατομμύρια πελάτες διεθνώς.
Η πανευρωπαϊκή έρευνα κατατάσσει στο βάθρο των πιο "ζημιάρηδων" τους Έλληνες (40%), τους Ιταλούς (39,8%) και οι Ισπανούς (38,9%). Ακολουθούν η Νορβηγία (37,8%), η Μ. Βρετανία (37,2%) και η Ιρλανδία (37%). Περίπου ο ένας στους τρεις παθόντες περίμενε τουλάχιστον επί 7 ημέρες για να επισκευαστεί η συσκευή του.
Στον αντίποδα, οι πιο προσεκτικοί ανάμεσα στις 18 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, αναδεικνύονται οι Βέλγοι και οι Πολωνοί, με ποσοστά κάτω του 25% των κατόχων smartphones.
Ο Kevin Gillan, διευθύνων σύμβουλος της Square Trade στην Ευρώπη, δήλωσε: «Σε γενικές γραμμές, φαίνεται ότι οι λαοί του ευρωπαϊκού νότου είναι λιγότερο προσεκτικοί, μεταξύ των κατόχων κινητών τηλεφώνων». Και πρόσθεσε: «Αν και το ποσοστό των smartphones που έχουν υποστεί βλάβες, ποικίλλει από χώρα σε χώρα, είναι σαφές ότι τελικά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν βιώσει ζημιές στο τηλέφωνό τους με κάποιο τρόπο. Το να μιλά και να βαδίζει κανείς είναι μεν ασφαλές, αλλά είναι πιθανό τα -ολοένα και εξυπνότερα- τηλέφωνά μας, να μας βάζουν σε κίνδυνο, αποσπώντας την προσοχή και τη ματιά μας από το δρόμο».
Καθώς η έρευνα κατέγραψε ένα ποσοστό 53% περιστατικών πρόσκρουσης ανθρώπων πάνω σε άλλους, λόγω απόσπασης της προσοχής τους από τη χρήση του smartphone, ο Kevin Gillan σχολίασε: «Όλοι θα θέλαμε να παραμένουμε διαρκώς "συνδεδεμένοι", αλλά υπάρχουν και στιγμές που θα χρειαστεί να "κατεβάσουμε διακόπτες", όπως για παράδειγμα όταν περπατάμε στο δρόμο. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι όσο πιο έξυπνα γίνονται τα κινητά, τόσο πιο συχνά γίνονται τα ατυχήματα».
Πηγή: newmoney.gr
τους smartphones, σε ποσοστό περίπου 40% των κατόχων. Αυτό καταδεικνύει η έρευνα της Square Trade, εταιρεία παροχής συμβολαίων προστασίας ηλεκτρονικών συσκευών, με περισσότερους από 10 εκατομμύρια πελάτες διεθνώς.
Η πανευρωπαϊκή έρευνα κατατάσσει στο βάθρο των πιο "ζημιάρηδων" τους Έλληνες (40%), τους Ιταλούς (39,8%) και οι Ισπανούς (38,9%). Ακολουθούν η Νορβηγία (37,8%), η Μ. Βρετανία (37,2%) και η Ιρλανδία (37%). Περίπου ο ένας στους τρεις παθόντες περίμενε τουλάχιστον επί 7 ημέρες για να επισκευαστεί η συσκευή του.
Στον αντίποδα, οι πιο προσεκτικοί ανάμεσα στις 18 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, αναδεικνύονται οι Βέλγοι και οι Πολωνοί, με ποσοστά κάτω του 25% των κατόχων smartphones.
Ο Kevin Gillan, διευθύνων σύμβουλος της Square Trade στην Ευρώπη, δήλωσε: «Σε γενικές γραμμές, φαίνεται ότι οι λαοί του ευρωπαϊκού νότου είναι λιγότερο προσεκτικοί, μεταξύ των κατόχων κινητών τηλεφώνων». Και πρόσθεσε: «Αν και το ποσοστό των smartphones που έχουν υποστεί βλάβες, ποικίλλει από χώρα σε χώρα, είναι σαφές ότι τελικά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν βιώσει ζημιές στο τηλέφωνό τους με κάποιο τρόπο. Το να μιλά και να βαδίζει κανείς είναι μεν ασφαλές, αλλά είναι πιθανό τα -ολοένα και εξυπνότερα- τηλέφωνά μας, να μας βάζουν σε κίνδυνο, αποσπώντας την προσοχή και τη ματιά μας από το δρόμο».
Καθώς η έρευνα κατέγραψε ένα ποσοστό 53% περιστατικών πρόσκρουσης ανθρώπων πάνω σε άλλους, λόγω απόσπασης της προσοχής τους από τη χρήση του smartphone, ο Kevin Gillan σχολίασε: «Όλοι θα θέλαμε να παραμένουμε διαρκώς "συνδεδεμένοι", αλλά υπάρχουν και στιγμές που θα χρειαστεί να "κατεβάσουμε διακόπτες", όπως για παράδειγμα όταν περπατάμε στο δρόμο. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι όσο πιο έξυπνα γίνονται τα κινητά, τόσο πιο συχνά γίνονται τα ατυχήματα».
Πηγή: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου