Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Μπορώ να ψωνίσω από την περιοχή μου; - Όχι!

Είναι άκρως λυπηρό, σήμερα και εν μέσω μιας κρίσης που για πρώτη φορά γνωρίζει η γενιά μας κάποιοι έμποροι τις περιοχής μας να αγνοούν
τελείως τους υποψήφιους πελάτες τους.
Το Σάββατο τηλεφώνησα σε γνωστό κατάστημα με είδη άρδευσης της περιοχής μας για να ζητήσω μια προσφορά. 
Ο υπεύθυνος έλειπε και η υπάλληλος μου κράτησε τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσει αυτός μαζί μου. 
Σήμερα Δευτέρα κι ενώ ουδείς δεν επικοινώνησε μαζί μου πήγα από εκεί για να εξυπηρετηθώ στο βάθος του καταστήματος βρισκόταν κάποιος ο οποίος αφού φώναξα δυο φορές μου είπε να περιμένω λίγο κι έρχεται. Μετά από 15 λεπτά εμφανίστηκε ένας αλλοδαπός και στο ερώτημα αν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος είπε πως αυτός είναι. 
Ρώτησα αυτό που χρειαζόμουν και σαν απάντηση πήρα μια κάρτα του καταστήματος για να τηλεφώνησω στον υπεύθυνο που έλειπε. 
Και αυτό το κατάστημα βρίσκεται εν λειτουργία καλύπτοντας μια θέση που θα μπορούσε να έχει ένας σοβαρός επιχειρηματίας. Και αυτή η επιχείρηση με ανάγκασε να φύγω και να πάω να δώσω τα χρήματα μου σε μια άλλη περιοχή καταρρίπτοντας το σλόγκαν "Ψωνίζω από την περιοχή μου, στηρίζω τα καταστήματα της περιοχής μου"
Οποίοι δεν έχουν διάθεση να δουλέψουν ας πάνε σπίτι τους αφήνοντας χώρο σε νέους και δραστήριους επιχειρηματίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου