Έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα από 2.000 κ. εκ. και πάνω, διπλασιασμός τεκμηρίων και άλλα αυτοκινητιστικά δεινά..
Έκτακτη εισφορά στα επιβατικά αυτοκίνητα από 2.000 κ. εκ και πάνω (και όχι 3.000 που ακουγόταν αρχικά...) είναι τα άσχημα μαντάτα που μαθαίνουμε τις τελευταίες ώρες μέσα από μια διαρκή αποδελτίωση των δυσμενέστατων όρων του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος...Πολύ άσχημα τα νέα αναλογιζόμενοι τα πρόσθετα ποσά που οι φίλοι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων θα κληθούν να καταβάλλουν. Επίσης τόσο η νέα αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας όσο και η αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης σε σημαντικό βαθμό κάνουν τους κατόχους μεγάλων αυτοκινήτων που είχαν οφεληθεί με το υψηλό Βonus απόσυρσης παλιότερων ετών (όχι την τωρινή απόσυρση) και είχαν αποκτήσει υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο σε χαμηλές τιμές να...τραβάνε τα μαλλιά τους στην κυριολεξία.
Όλοι σπεύδουν έστω και την τελευταία στιγμή να ξεφορτωθούν τα αυτοκίνητά τους ειδικά από 1.800 κ.εκ και πάνω ενώ μπορεί κανείς να βρει στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σχεδόν καινούρια πολυτελή δίλιτρα μοντέλα εργοστασιακής αξίας πάνω από 30.000€ σε τιμή εξευτελιστική που ξεκινά ακόμη και από τα 3.000€! Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση γνωστής μάντρας που ξεπούλησε πριν από μερικές ημέρες (ενόψει και των νεότερων ανακοινώσεων με τα τεκμήρια...) στην κυριολεξία ένα Ford Mondeo Ghia 2000 κ. εκ., μοντέλο 2007 με full extra και σε άριστη κατάσταστη στην τιμή των 3.400€!! Δείτε παρακάτω τα πρόσθετα ποσά που θα κληθούν οι οδηγοί/κάτοχοι αυτοκινήτων να καταβάλλουν:
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ
2000 κ.εκ. 270€
2500 κ.εκ. 395€
3000 κ.εκ. 520€
3500 κ.εκ. 695€
4000 κ.εκ. 870€
4500 κ.εκ. 1.045€
5000 κ.εκ. 1.220€
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα χρήσης, σχεδόν διπλασιάζεται::
για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
Τα νέα τεκμήρια για τα αυτοκίνητα:
1200 κυβικά 4.000 €
1400 5200€
1600 6400€
1800 7600€
2000 8.800€
2500 13.300€
3000 17.800€
3500 23.800€
4000 29800€
4500 35800€
5000 41800 €
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας
έως 300 κυβικά 22€
301-785 55€
786-1071 120€
1072-1357 135€
1358-1548 240€
1549-1738 270€
1739-1928 300€
1929-2357 660€
2358-3000 880€
3001-4000 1100€
4001 και άνω 1320€
Τέλη με βάση τις εκπομπές διοξειδίου (γραμ. CO2 ανά χιλιόμετρο)
0-100 0
101-120 0,9
121-140 1,1
141-160 1,7
161-180 2,25
181-200 2.55
201-250 2,8
ανω 250 3,4
Παρατήρηση:
Εξαιρούνται από την έκτακτη εισφορά οι κάτοχοι Ι.Χ. των οποίων η 1η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί πριν από 10 χρόνια καθώς και οι ανάπηροι. Παράλληλα, να αναφέρουμε πως τα τεκμήρια ισχύουν για αυτοκίνητα ηλικίας έως 5 ετών, ενώ για αυτοκίνητα ηλικίας 6-10 ετών υπάρχει μείωση 30%, οπότε η έκτακτη εισφορά είναι κάπως χαμηλότερη. Στα αυτοκίνητα άνω των 10 ετών υπάρχει μείωση 50% στα τεκμήρια και δεν επιβάλλεται έκτακτη εισφορά.
Έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα από 2.000 κ. εκ. και πάνω, διπλασιασμός τεκμηρίων και άλλα αυτοκινητιστικά δεινά... ~ Autocarnet.gr - Το καλύτερο ελληνικό blog για το αυτοκίνητο!
Έκτακτη εισφορά στα επιβατικά αυτοκίνητα από 2.000 κ. εκ και πάνω (και όχι 3.000 που ακουγόταν αρχικά...) είναι τα άσχημα μαντάτα που μαθαίνουμε τις τελευταίες ώρες μέσα από μια διαρκή αποδελτίωση των δυσμενέστατων όρων του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος...Πολύ άσχημα τα νέα αναλογιζόμενοι τα πρόσθετα ποσά που οι φίλοι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων θα κληθούν να καταβάλλουν. Επίσης τόσο η νέα αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας όσο και η αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης σε σημαντικό βαθμό κάνουν τους κατόχους μεγάλων αυτοκινήτων που είχαν οφεληθεί με το υψηλό Βonus απόσυρσης παλιότερων ετών (όχι την τωρινή απόσυρση) και είχαν αποκτήσει υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο σε χαμηλές τιμές να...τραβάνε τα μαλλιά τους στην κυριολεξία.
Όλοι σπεύδουν έστω και την τελευταία στιγμή να ξεφορτωθούν τα αυτοκίνητά τους ειδικά από 1.800 κ.εκ και πάνω ενώ μπορεί κανείς να βρει στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σχεδόν καινούρια πολυτελή δίλιτρα μοντέλα εργοστασιακής αξίας πάνω από 30.000€ σε τιμή εξευτελιστική που ξεκινά ακόμη και από τα 3.000€! Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση γνωστής μάντρας που ξεπούλησε πριν από μερικές ημέρες (ενόψει και των νεότερων ανακοινώσεων με τα τεκμήρια...) στην κυριολεξία ένα Ford Mondeo Ghia 2000 κ. εκ., μοντέλο 2007 με full extra και σε άριστη κατάσταστη στην τιμή των 3.400€!! Δείτε παρακάτω τα πρόσθετα ποσά που θα κληθούν οι οδηγοί/κάτοχοι αυτοκινήτων να καταβάλλουν:
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ
2000 κ.εκ. 270€
2500 κ.εκ. 395€
3000 κ.εκ. 520€
3500 κ.εκ. 695€
4000 κ.εκ. 870€
4500 κ.εκ. 1.045€
5000 κ.εκ. 1.220€
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα χρήσης, σχεδόν διπλασιάζεται::
για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
Τα νέα τεκμήρια για τα αυτοκίνητα:
1200 κυβικά 4.000 €
1400 5200€
1600 6400€
1800 7600€
2000 8.800€
2500 13.300€
3000 17.800€
3500 23.800€
4000 29800€
4500 35800€
5000 41800 €
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας
έως 300 κυβικά 22€
301-785 55€
786-1071 120€
1072-1357 135€
1358-1548 240€
1549-1738 270€
1739-1928 300€
1929-2357 660€
2358-3000 880€
3001-4000 1100€
4001 και άνω 1320€
Τέλη με βάση τις εκπομπές διοξειδίου (γραμ. CO2 ανά χιλιόμετρο)
0-100 0
101-120 0,9
121-140 1,1
141-160 1,7
161-180 2,25
181-200 2.55
201-250 2,8
ανω 250 3,4
Παρατήρηση:
Εξαιρούνται από την έκτακτη εισφορά οι κάτοχοι Ι.Χ. των οποίων η 1η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί πριν από 10 χρόνια καθώς και οι ανάπηροι. Παράλληλα, να αναφέρουμε πως τα τεκμήρια ισχύουν για αυτοκίνητα ηλικίας έως 5 ετών, ενώ για αυτοκίνητα ηλικίας 6-10 ετών υπάρχει μείωση 30%, οπότε η έκτακτη εισφορά είναι κάπως χαμηλότερη. Στα αυτοκίνητα άνω των 10 ετών υπάρχει μείωση 50% στα τεκμήρια και δεν επιβάλλεται έκτακτη εισφορά.
Έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα από 2.000 κ. εκ. και πάνω, διπλασιασμός τεκμηρίων και άλλα αυτοκινητιστικά δεινά... ~ Autocarnet.gr - Το καλύτερο ελληνικό blog για το αυτοκίνητο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου