Μεγάλη νίκη της Audi στο φετινό Le Mans Έγραψε ιστορία η Audi στο φετινό θρυλικό 24ώρο αγώνα του Le Mans, όχι τόσο με τις δύο πρώτες θέσεις, όσο με το γεγονός πως το 1-2 ήρθε με το υβριδικό πετρελαιοκίνητο αγωνιστικό R18 e-tron quattro.
Με 80 χρόνια ιστορίας, ο 24ωρος αγώνας του Le Mans έχει χτίσει το δικό του μύθο. Κυρίαρχος τα τελευταία χρόνια στην κορυφαία κατηγορία LMP1 είναι η Audi με 11 νίκες, αλλά η φετινή είναι πραγματικά ιστορική για τη γερμανική φίρμα. Βλέπετε, οι δύο πετρελαιοκίνητες «υβριδικές» της βολίδες, ονόματι R18 e-tron quattro, έκαναν το 1-2 με το πιο γρήγορο και συγχρόνως το πιο οικονομικό αγωνιστικό πρωτότυπο στον κόσμο.
Το R18 e-tron quattro με τον αριθμό 1 και πλήρωμα τους Λότερερ/Φάσλερ/Τρελουγιέ, εκκίνησε από την pole position και πήρε τη μεγάλη νίκη συμπληρώνοντας 378 γύρους και 5.151,8 χλμ. Μάλιστα, η νίκη του πληρώματος αυτού ήρθε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Το 1-2 και φυσικά τον «υβριδικό» θρίαμβο της Audi, συμπλήρωσε το έτερο R18 e-tron quattro της ομάδας με πιλότους τους Μακνίς/Καπέλο/Κρίστενσεν.
Κυρίαρχος η Audi
Η τριάδα των νικητών εκκίνησε από την pole position και βρέθηκε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επικεφαλής. Ωστόσο, 4 ώρες πριν το τέλος ο Φάσλερ είχε τετ-α-κε, χτύπησε στις μπαριέρες και έκανε ζημιά στην πίσω αεροτομή γεγονός που στοίχισε περισσότερα από 2 λεπτά στα pits.
Έτσι, το άλλο R18 e-tron quattro των Μακνίς/Καπέλο/Κρίστενσεν πέρασε στην κορυφή, παρά τα μηχανικά προβλήματα, που είχαν στην αρχή του αγώνα.
Ωστόσο, μετά από επίθεση διαρκείας, το πλήρωμα που είχε βρεθεί πίσω κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση και να πάρει τη νίκη. Σε αυτό βοήθησε και η έξοδος του Μακνίς προς το τέλος, όταν προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο εμπρόσθιο μέρος του R18 χτυπώντας το στα προστατευτικά ελαστικά και μπήκε στα pits για επισκευή.
Στο τέλος το βάθρο ήταν γεμάτο Audi, αφού την τρίτη θέση πήρε το Audi R18 Ultra των Tζάρβις/Μπονανόμ/Ρόκενφέλερ.
Άτυχη η Toyota
Υβριδικές συμμετοχές είχαμε και από τη Toyota με τα TS030, που όμως δεν ήταν καλότυχα. Συγκεκριμένα, την 5η μόλις ώρα του αγώνα και ενώ τα πρωτότυπα της ιαπωνικής φίρμας πίεζαν τα Audi, ο γνωστός από τη θητεία του στην F1 Άντ. Ντέιβιντσον προσπάθησε να ρίξει γύρο σε μια Ferrari 458.
Τα δυο αγωνιστικά είχαν επαφή με αποτέλεσμα το TS030 να απογειωθεί κυριολεκτικά και ο Ντέιβιντσον να καταλήξει στο νοσοκομείο με 2 κατάγματα σπονδύλων.
Το δεύτερο TS030 είχε επαφή με το Deltawing Nissan τις βραδινές ώρες με αποτέλεσμα το υβριδικό αγωνιστικό της Toyota να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το δυναμό, να μπει για αλλαγή και να χάσει πολύτιμο χρόνο. Τελικά εγκατέλειψε και από κινητήρα…
Το Nissan Deltawing και οι άλλοι
Το Deltawing ήταν ένα ακόμη από τα highlights του φετινού Le Mans, αλλά το περίεργο όχημα της Nissan εγκατέλειψε μετά από την επαφή με το πρωτότυπο της Toyota.
Νικητές στην κατηγορία LMP2 ήταν το πλήρωμα των Ποτολίτσιο/Ντάλζιελ/Κιμπέρ-Σμιθ με Honda Hpd Arx 03b της Starworks Motorsport. Νικητές στην GTE Pro ήταν το πλήρωμα των Φιζικέλα/Μπρούνι/Βίλαντερ με τη Ferrari 458 Italia της Af Corse.
Τέλος, νικητές στην κατηγορία GTE Am ήταν το πλήρωμα των Μπόρνχαουζερ/Κανάλ/Λάμυ με τη Corvette C6 ZR1 της Larbre Competition οι οποίοι πήραν κεφάλι στο τέλος του αγώνα από τους Πονς/Αρμίντο/Νάρακ με την Porsche 911 (997) της Imsa Performance Matmut.
Με 80 χρόνια ιστορίας, ο 24ωρος αγώνας του Le Mans έχει χτίσει το δικό του μύθο. Κυρίαρχος τα τελευταία χρόνια στην κορυφαία κατηγορία LMP1 είναι η Audi με 11 νίκες, αλλά η φετινή είναι πραγματικά ιστορική για τη γερμανική φίρμα. Βλέπετε, οι δύο πετρελαιοκίνητες «υβριδικές» της βολίδες, ονόματι R18 e-tron quattro, έκαναν το 1-2 με το πιο γρήγορο και συγχρόνως το πιο οικονομικό αγωνιστικό πρωτότυπο στον κόσμο.
Το R18 e-tron quattro με τον αριθμό 1 και πλήρωμα τους Λότερερ/Φάσλερ/Τρελουγιέ, εκκίνησε από την pole position και πήρε τη μεγάλη νίκη συμπληρώνοντας 378 γύρους και 5.151,8 χλμ. Μάλιστα, η νίκη του πληρώματος αυτού ήρθε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Το 1-2 και φυσικά τον «υβριδικό» θρίαμβο της Audi, συμπλήρωσε το έτερο R18 e-tron quattro της ομάδας με πιλότους τους Μακνίς/Καπέλο/Κρίστενσεν.
Κυρίαρχος η Audi
Η τριάδα των νικητών εκκίνησε από την pole position και βρέθηκε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επικεφαλής. Ωστόσο, 4 ώρες πριν το τέλος ο Φάσλερ είχε τετ-α-κε, χτύπησε στις μπαριέρες και έκανε ζημιά στην πίσω αεροτομή γεγονός που στοίχισε περισσότερα από 2 λεπτά στα pits.
Έτσι, το άλλο R18 e-tron quattro των Μακνίς/Καπέλο/Κρίστενσεν πέρασε στην κορυφή, παρά τα μηχανικά προβλήματα, που είχαν στην αρχή του αγώνα.
Ωστόσο, μετά από επίθεση διαρκείας, το πλήρωμα που είχε βρεθεί πίσω κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση και να πάρει τη νίκη. Σε αυτό βοήθησε και η έξοδος του Μακνίς προς το τέλος, όταν προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο εμπρόσθιο μέρος του R18 χτυπώντας το στα προστατευτικά ελαστικά και μπήκε στα pits για επισκευή.
Στο τέλος το βάθρο ήταν γεμάτο Audi, αφού την τρίτη θέση πήρε το Audi R18 Ultra των Tζάρβις/Μπονανόμ/Ρόκενφέλερ.
Άτυχη η Toyota
Υβριδικές συμμετοχές είχαμε και από τη Toyota με τα TS030, που όμως δεν ήταν καλότυχα. Συγκεκριμένα, την 5η μόλις ώρα του αγώνα και ενώ τα πρωτότυπα της ιαπωνικής φίρμας πίεζαν τα Audi, ο γνωστός από τη θητεία του στην F1 Άντ. Ντέιβιντσον προσπάθησε να ρίξει γύρο σε μια Ferrari 458.
Τα δυο αγωνιστικά είχαν επαφή με αποτέλεσμα το TS030 να απογειωθεί κυριολεκτικά και ο Ντέιβιντσον να καταλήξει στο νοσοκομείο με 2 κατάγματα σπονδύλων.
Το δεύτερο TS030 είχε επαφή με το Deltawing Nissan τις βραδινές ώρες με αποτέλεσμα το υβριδικό αγωνιστικό της Toyota να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το δυναμό, να μπει για αλλαγή και να χάσει πολύτιμο χρόνο. Τελικά εγκατέλειψε και από κινητήρα…
Το Nissan Deltawing και οι άλλοι
Το Deltawing ήταν ένα ακόμη από τα highlights του φετινού Le Mans, αλλά το περίεργο όχημα της Nissan εγκατέλειψε μετά από την επαφή με το πρωτότυπο της Toyota.
Νικητές στην κατηγορία LMP2 ήταν το πλήρωμα των Ποτολίτσιο/Ντάλζιελ/Κιμπέρ-Σμιθ με Honda Hpd Arx 03b της Starworks Motorsport. Νικητές στην GTE Pro ήταν το πλήρωμα των Φιζικέλα/Μπρούνι/Βίλαντερ με τη Ferrari 458 Italia της Af Corse.
Τέλος, νικητές στην κατηγορία GTE Am ήταν το πλήρωμα των Μπόρνχαουζερ/Κανάλ/Λάμυ με τη Corvette C6 ZR1 της Larbre Competition οι οποίοι πήραν κεφάλι στο τέλος του αγώνα από τους Πονς/Αρμίντο/Νάρακ με την Porsche 911 (997) της Imsa Performance Matmut.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου