Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Άρτεμις - το βασίλειο της λακκούβας!!


Σήμερα λόγω εργασίας έκανα αρκετές βόλτες στην ευρύτερη περιοχή της Αρτέμιδας και διαπίστωσα άπειρες λακκούβες προχειρομπαλωμένες και κάποιες από αυτές να συνεχίζουν να
αναβλύζουν νερό.
Κρατιέμαι, δεν βρίζω, είναι και η ζέστη, κρατάω χαρακτήρα. 
Δεν με πειράζει να περνάω πέντε χρόνια από ένα δρόμο που έχει λακκούβα με αρτεσιανό ύδωρ. 
Δεν με πειράζει που μου ανεβάσατε τα δημοτικά τέλη. 
Με πειράζει όμως να έρχεται ένας μ........ας και να την προχειρομπαλώνει για να προσφέρει δήθεν έργο. 
Αναρωτιέμαι τελικά ποιος είναι ο μ.......ας. 
Αυτός ή εγώ που δεν έχω πάρει πέντε φωτογραφίες να τις τρίψω στα μούτρα των υπευθύνων και να τις καταθέσω σε έναν εισαγγελέα από περιέργεια να δω πόσο χρεώθηκαν τα έργα αποκατάστασης φθαρμένης οδοποιίας. 
Δεν ξέρω καν αν αξίζει ακόμη και αυτός ο λίγος χρόνος που διέθεσα για να γράψω αυτά που γράφω. 
Ακούει κανείς; 
Βλέπει κανείς; 
Υπάρχει κανείς;

2 σχόλια:

  1. Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο είμαι μαζί σου ,γιατί και εγώ που περνάω καθημερινά από την οδό Πεντηκοστής ,διαπίστωσα την αλήθεια των λεγομένων σου ,εκεί στο ύψος της στάσης "Ανεμώνη" ,είναι στη μέση του δρόμου μια λακούβα ,που την προχειρο κουκούλωσαν και σήμερα ,επειδή ξαναπαρουσιάστηκε ,ως δια μαγείας μπροστά μου, παραλίγο να πέσω μέσα!!!
    Αμα τους τα χώσουμε ομαδικά και συστηματικά ,ίσως ξυπνήσουν από τον διαρκή λίθαργό τους οι υπεύθυνοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΑΡΑΣ.
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.
    ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΟ ΕΡΓΟ.
    ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ..Και θα σας οδηγησει στο ψητο.
    Αυτα ειναι ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ,που μπορει να φερουν αποτελεσμα.τα απλα λογια ειναιparole paroleκαι δεν ιδρωνει το αυτι κανενος.Μετα θα βρειτε ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου