Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Θεσσαλονίκη - Επίσκεψη στη Χειροτέχνικα


Ρεπορτάζ: αχτίδα
Μου άρεσε σε γενικές γραμμές η έκθεση όμως απογοητεύτηκα απλά για τον αριθμό των συμμετεχόντων καταστημάτων ιδιαίτερα της Θεσσαλονίκης.
Έλειπαν καταστήματα κύρια που τα ξέρω γιατί χρόνια προμηθευόμουν από αυτά υλικά στη βιοτεχνία μας.
Βέβαια ανακάλυψα άλλα και βρήκα τιμές χαμηλότερες και από τα σάιτ των Αθηνών.
Με μάγεψαν όσα είχαν χρώματα ιδιαίτερα ένα από αυτά είχε τις ποιότητες που δούλευα κι εγώ, τα Rembrand που τα θεωρώ από τα καλύτερα. Πήρα 3 από εκείνα που μου έλειπαν και λυπήθηκα που τους έλειπαν κάποια άλλη ποιότητα που την ήθελα πολύ. Η μάρκα Talens σε χρώματα γυαλιού και κατασκευών είναι για μένα από πείρα εξαιρετικά. Μου υποσχέθηκε ο κύριος ότι θα τα φέρει και κράτησε το τηλέφωνο μου.Ήταν στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και μου φάνηκε λίγο μακρυά γιατί θα σας φανεί παράξενο οι αποστάσεις στη πόλη μας διαφέρουν από των Αθηνών.
Θαύμασα υλικά σε καταστήματα κατασκευών και ένοιωσα το πειρασμό να αγοράσω κάποια πράγματα που δεν έχω μεταχειριστεί ποτέ. 
Φίλοι μου είχα βιοτεχνία, μαγαζί, εργαστήρι επί 35 χρόνια και αν εκείνο το καιρό υπήρχαν τόσα υλικά θα πανηγύριζα! Τα περισσότερα υλικά μας σε χρώματα συνήθως τα έφτιαχνα μόνη μου σε ποσότητα γιατί ξοδεύαμε κιλά ολόκληρα.
Είδα πολλά καταστήματα με μαλλιά και μάλιστα σε ένα είδα και ένα εργαλείο που έπλεκε ολόκληρη κουβέρτα όμως δεν είχαν βγάλει ακόμα τη τιμή του...
Το βρίσκω ελαφρώς..ασυγχώρητο να πηγαίνεις σε έκθεση, να κάνεις επίδειξη και να μην έχεις ακόμα κοστολογήσει το προϊόν!

aktida.blogspot.gr

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ γιατί με έκανες να νιώσω...ρεπόρτερ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε "έκανα να νιώσεις"... από ότι βλέπεις είσαι και μάλιστα πολύ καλή!!!!

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου