Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Η Βαλέρια Κουρούπη εξομολογείται: «Είναι Νοέμβρης μήνας και δεν έχω δουλειά»

H Βαλέρια Κουρούπη διανύει μία δύσκολη περίοδο τόσο στην προσωπική της ζωή, όσο και στα επαγγελματικά της. Η ηθοποιός χώρισε από τον σύζυγό της και λίγο μετά ματαιώθηκε
η σειρά Room Service Πλιζ που θα πρωταγωνιστούσε το φετινό χειμώνα. Σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους το βράδυ της Δευτέρας η ηθοποιός μίλησε για τις δύο αυτές σημαντικές αλλαγές στη ζωή της και τόνισε πως αυτό το διάστημα είναι άνεργη.
«Φέτος, είναι Νοέμβρης μήνας και δεν έχω δουλειά. Θα ήμουν στο Room Service Πλιζ, το οποίο δεν έγινε ποτέ. Ο σταθμός, νομίζω, ότι δεν ήθελε καθόλου να το βγάλει από ένα σημείο και μετά, γιατί δεν πήγαιναν καθόλου καλά τα νούμερα τηλεθέασης στην αρχή. Τον βόλεψε.
Η στεναχώρια μου η μεγάλη είναι ότι είχα κλείσει να είμαι στο “Μην Ψαρώνεις” για όλο τον χειμώνα και μου είχε προτείνει και η Άννα Χατζησοφιά έναν πολύ ωραίο ρόλο στο Καφέ της Χαράς. Είχα κλείσει ήδη, όμως, στον Αλέξανδρο. Είναι δύσκολο και το να παλεύεις σε μια δουλειά που σε πετάει έξω και ο χωρισμός. Τώρα, εμένα μου έπεσαν και τα δύο μαζί. Το 2019 μου έδωσε μια πολύ ωραία κλωτσιά να πάω μπροστά», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου