Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Porsche 718

Η υιοθέτηση της νέας γενιάς τετρακύλινδρων κινητήρων στη βάση των Porsche 718 Cayman
και Boxster φαίνεται πως δεν έχει τύχει θετικής ανταπόκρισης από το κοινό της εταιρίας καθώς οι πωλήσεις δεν είναι αντίστοιχες των προσδοκιών που υπήρχαν. Πάντως η Porsche δεν έχει διακόψει την παράδοση των δύο μοντέλων της με τους εξακύλινδρους κινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούν τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις GT4 και Spyder.
Πάντως οι θερμικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης φαίνεται πως θα συνοδεύουν την σειρά 718 μέχρι το τέλος της σημερινής γενιάς καθώς οι πιο βάσιμες φήμες έως τώρα μιλούν για εξηλεκτρισμό της επόμενης γενιάς. Βέβαια έως τότε αναμένεται να έχουν γίνει αρκετά βήματα για την σύνδεση του ηλεκτρισμού με τον σπορ χαρακτήρα αλλά και την προσαρμογή των ηλεκτρικών απαιτήσεων στο συνολικό πλαίσιο ενός sports car.

Φυσικά ακόμα δεν υπάρχουν δεδομένα σχετικά με το πώς θα υποδεχθεί το κοινό της Porsche τα ηλεκτρικά μοντέλα, αφού μόλις τώρα γίνεται το πρώτο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση με την Taycan. Πάντως από σχεδιαστικής πλευράς ο εξηλεκτρισμός ίσως φέρει μαζί του μια άκρως ενδιαφέρουσα στροφή σε σχεδιαστικό επίπεδο, απελευθερώνοντας την φαντασία και την δημιουργικότητα.
Ένα τέτοιο παράδειγμα μας δίνει η ψηφιακή απεικόνιση του Ούγγρου σπουδαστή σχεδιασμού Zsolt Szabo ο οποίος μας παραθέτει την δική του άκρως ενδιαφέρουσα εκδοχή σχετικά με την μορφή που θα μπορούσε να έχει η επόμενη 718. Σαφώς είναι μια πρόταση που θα προσέλκυε μεγάλο κοινό καθώς συνδυάζει τον δυναμισμό με μπόλικη δόση φουτουρισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου