Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Λάκης Γαβαλάς: Τα μονόπετρα που φοράω συμβολίζουν ότι κάποτε είχα χρήματα


Την άποψή του για τον Στέλιο Κουδουνάρη είπε ο Λάκης Γαβαλάς με αφορμή τα όσα είπε ο σχεδιαστής μόδας για τα μονόπετρα που φοράει.
«Μου είπαν ότι ο Στέλιος Κουδουνάρης είπε ότι δεν του αρέσει ο Λάκης. Σίγουρα δεν αρέσω στον Στέλιο Κουδουνάρη, αυτός είναι πιο νέος, πιο όμορφος, αλλά είναι φίλος μου και δεν νομίζω να είπε κάτι τέτοιο.

Στέλιο μου, είσαι το λατρεμένο μου αγόρι και το ξέρεις πολύ καλά. Δεν υπάρχουν προβλήματα μεταξύ μας, όλα βαίνουν καλώς. Τα μονόπετρα που φοράω συμβολίζουν ότι κάποτε είχα χρήματα.

Τα κοσμηματοπωλεία δεν με βλέπουν πια, με βλέπει η εφορία, ο ΦΠΑ, τα δικαστικά έξοδα… Αυτά είναι τα μόνιμα “διαμάντια” μου», είπε ο Λάκης Γαβαλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου