Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Η αδερφή της Chiara Ferragni, Valentina, συγκλονίζει


Πολλές Ιταλίδες να τη θεωρούν πρότυπο ομορφιάς και κομψότητας. Είναι μια από τις διασημότερες γυναίκες του κόσμου, που καθορίζουν τη μόδα και το στιλ μέσα από τα social
media, με το λογαριασμό της στο Instagram να μετρά περισσότερους από 2.2 εκατομμύρια ακολούθους. Ο λόγος για την Valentina Ferragni, την αγαπημένη αδερφή της «The Blonde Salad» ή αλλιώς Chiara Ferragni, που το 2018 βραβεύτηκε μάλιστα στην Ισπανία ως It Girl of the Year.

splashnews

Η ζωή της Valentina μοιάζει να είναι στρωμένη με ροδοπέταλα, ωστόσο η αληθινή ιστορία της που ήρθε στη δημοσιότητα πριν από λίγες ώρες, συγκλονίζει. Η νεαρή influencer, με αφορμή Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας στις 18 Νοεμβρίου, έκανε μια δημοσίευση στο λογαριασμό της στο Instagram, όπου για πρώτη φορά μίλησε ανοιχτά για την περιπέτεια που είχαν οι δικοί της άνθρωποι και της δυσκολίες που αντιμετώπισαν τόσο εκείνοι, όσο και η ίδια και τη μάχη που έδωσε για τη ζωή της, αφού γεννήθηκε πρόωρα και συγκεκριμένα τρεις μήνες νωρίτερα από ότι πίστευαν οι γιατροί. Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε φαίνεται η ίδια στη θερμοκοιτίδα.

Στο συγκινητικό της μήνυμα η Valentina αποκαλύπτει: «Χθες μοιράστηκα μαζί σας κάποια stories στο Instagram σχετικά με τη γέννησή μου: Γεννήθηκα στις 29 Δεκεμβρίου το 1992 στο Bolzano, ωστόσο θα έπρεπε να είχα γεννηθεί στην Cremona, την πόλη μου, στα τέλη Μαρτίου το 1993. Γεννήθηκα τρεις μήνες νωρίτερα και το βάρος μου έφτανε μόλις τα 890 γραμμάρια. Έζησα σε μια θερμοκοιτίδα για τους πρώτους τρείς μήνες της ζωής μου στο Νεογνολογικό Τμήμα στο νοσοκομείο του Bolzano, γιατί ήμουν πολύ μικρή, πολύ αδύναμη και τα όργανα μου δεν είχαν ακόμα διαμορφωθεί».

Η ζωή της βρισκόταν σε κίνδυνο. «Ήταν μια σκληρή περίοδος για την οικογένειά μου. Μετά από μήνες γεμάτους αμφιβολίες και φόβους για τη σωματική μου κατάσταση, μπόρεσα επιτέλους να γυρίσω στην Cremona και είμαι εδώ, υγιής, για να σας πω αυτή την ιστορία, την ιστορία μου».

Μέσα από τη λεζάντα των φωτογραφιών που δημοσίευσε περνά ένα μήνυμα ζωής. «Είμαι εδώ και σας λέω αυτά, με την ελπίδα ότι τα λόγια μου θα φτάσουν σε όλους τους μικρούς μαχητές, στις γενναίες μητέρες τους, τους σπουδαίους πατέρες τους, που διανύουν τώρα μια κρίσιμη περίοδο: μας ζητήθηκε να δώσουμε μάχη για τη ζωή μας από την πρώτη κιόλας στιγμή και να αποδείξουμε στον εαυτό μας και σε όλο τον κόσμο γύρω μας πως είμαστε αήττητοι! Και ποτέ δεν θα σταματήσουμε να πολεμάμε!»

Να σημειώσουμε, ότι το ποσοστό επιβίωσης των πρόωρων νεογνών έχει βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της άριστης προγεννητικής και μεταγεννητικής φροντίδας των μωρών στις Μονάδες Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου