Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Κωνσταντίνος Αγγελίδης: To συγκινητικό μήνυμα της συζύγου του και οι φωτογραφίες του

Ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης συνεχίζει να δίνει τη μάχη του για την αποκατάσταση της υγείας του έπειτα από το σοβαρό τροχαίο που είχε τον Δεκέμβριο του 2017. Η σύζυγος του,
Εβελίνα Βαρσάμη, δίπλα του όλο αυτό το διάστημα ευχήθηκε στον σύζυγό της μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook με ένα κολάζ από φωτογραφίες του.

«Αστέρι μου Χρόνια σου πολλά!!! Σ’ αγαπώ πολύ!!!!», έγραφε στο τρυφερό της μήνυμα. Η σύζυγος του Κωνσταντίνου Αγγελίδη, είχε μιλήσει σε τηλεοπτική εκπομπή για το τροχαίο που είχε ως αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του παρουσιαστή, την παραμονή των Χριστουγέννων και την νοσηλεία του επί 53 ημέρες στην Εντατική. Με δάκρυα στα μάτια είχε περιγράψει τις συγκλονιστικές εκείνες στιγμές.

«Είχαμε πάει με τον γιο μου να πούμε τα Κάλαντα με τον Αλέξανδρο. Ξεκινάμε, μαζεύουμε λεφτά και γύρω στις 10:30 χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν από την Τροχαία Ελληνικού. Εκείνη τη στιγμή πάγωσα. Μου είπε μια κοπέλα “είχε ένα ατύχημα ο σύζυγός σας”. Αμέσως τη ρώτησα αν ζει. Μου απάντησε “ζει. Είναι στο Ασκληπιείο της Βούλας, χειρουργείται στο κεφάλι και μετά θα μπει στην εντατική”. Κλείσαμε το τηλέφωνο και με έπιασε εσωτερικό τρέμουλο και ένα πνιχτό κλάμα. Ήταν δίπλα μου το παιδί και δεν ήθελα να καταλάβει τίποτα… Συνεχίσαμε τα Κάλαντα, αλλά εγώ μέσα μου έκλαιγε η ψυχή μου», περιέγραψε η Εβελίνα στην Τατιάνα Στεφανίδου για τον τρόπο με τον οποίο έμαθε για το ατύχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου