Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Ξενοδοχείο στη Λευκάδα έβαλε στην πισίνα του και νοικιάζει ένα... γιοτ!


Οι παροχές που προσφέρει είναι ιδιωτική πισίνα, wifi αλλά και ό,τι άλλο παρέχει ένα luxury δωμάτιο πεντάστερου ξενοδοχείου
Κάποιοι το λένε επινοητικότητα, άλλοι εφευρετικότητα στο Ιόνιο συνηθίζουν να το λένε απλά τρέλα! Γιατί περί επτανησιακής τρέλας πρόκειται, όταν βάζεις μέσα σε μια πισίνα ένα σκάφος δεκατριών μέτρων για να το ενοικιάσεις σε τουρίστες.

Ο κ. Σπύρος Κατωπόδης- Ντελημάρης, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Silencio Luxury Homes στο χωριό Καρυά Λευκάδας και ένα από τα δυο αδέλφια που παράγουν το διάσημο σαλάμι αέρος «ΝΤΕΛΗΜΑΡΗ», είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το πρωτοποριακό τουριστικό project του σκάφους, που αγκυροβόλησε σε πισίνα! και αποτελεί πλέον νούμερο ένα προορισμό για εκείνους που θέλουν να συνδυάσουν, βουνό και θάλασσα.

Κι ενώ όσοι κοιτούν από τη θάλασσα προς το βουνό νομίζουν πως το γιοτ βρίσκεται σε κάποιο τρέιλερ και ετοιμάζεται να πέσει στο νερό, όταν φθάνουν στο σημείο διαπιστώνουν πως το σκάφος βρίσκεται μέσα σε μια πισίνα 15τμ μέτρων περίπου και είναι έτοιμο προς ενοικίαση.





Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου project μίλησε  για την πρωτότυπη ιδέα, αλλά και για την καζούρα που δέχτηκε όταν κυκλοφόρησε η είδηση πως νοικιάζει το σκάφος επειδή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδά του.  «Το σκάφος αυτό δεν ήταν ποτέ δικό μου, ήταν μισοβουλιαγμένο περίπου δέκα χρόνια στη μαρίνα. Στο χώρο που βρίσκεται τώρα εγώ είχα ένα μποστάνι με αγγούρια, ντομάτες, κολοκύθια και άλλα. Όταν όμως δεν προλάβαινα να ασχοληθώ με τον κήπο, σκεφτόμουν πώς να αξιοποιήσω το χώρο, που βρίσκεται κάτω από τα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έχω. Είχα δει λοιπόν το σκάφος και το καλοκαίρι του 2016 πήγα στον διευθυντή της μαρίνας και τον ρώτησα αν πουλιέται. Εκείνος μου είπε πως δεν πουλιέται και αν το ήθελα έπρεπε να πληρώσω τα έξοδα που αντιστοιχούσαν στη μαρίνα. Έτσι έδωσα 4204 ευρώ συν κάποια άλλα στο γερανό που το τράβηξε από την μαρίνα και άλλα 12.000 ευρώ για να φτιάξω την πισίνα και να το διαμορφώσω.
Και πέρυσι το καλοκαίρι ήταν έτοιμο. Είχα βάλει και κάποιες φωτογραφίες στο διαδίκτυο εκεί που μπορεί κάποιος να κλείσει τα δωμάτια που έχω και είδα ότι κάποιοι ενδιαφέρθηκαν να το ενοικιάσουν».

Το σκάφος που αποτελεί ατραξιόν των ενοικιαζόμενων δωματίων κλείστηκε 3 με 4 φορές το περυσινό καλοκαίρι, ενώ φέτος το έχει ήδη κλείσει προς το τέλος του μήνα ένα νιόπαντρο ζευγάρι Ελλήνων.







Οι παροχές που προσφέρει είναι ιδιωτική πισίνα, wifi αλλά και ό,τι άλλο παρέχει ένα luxury δωμάτιο πεντάστερου ξενοδοχείου. Τιμή του κυμαίνεται από 200 ευρώ τη βραδιά ενώ για τις ημέρες του δεκαπενταυγούστου, σύμφωνα με γνωστή ιστοσελίδα ενοικίασης δωματίων αγγίζει τα 590 ευρώ τη βραδιά. Στο σκάφος υπάρχουν δυο υπνοδωμάτια ένα με διπλό κρεβάτι και ένα με δυο μονά και τα ιδιωτικά τους μπάνια. Έτσι μπορούν να φιλοξενηθούν από δυο έως και τέσσερα άτομα.

«Πέρυσι που ήταν δοκιμαστική περίοδος αλλά και τώρα Έλληνες το έχουν κλείσει για να μείνουν και η τιμή του είναι 200 ευρώ τη βραδιά. Εγώ το ξεκίνησα για χαβαλέ, άλλωστε έχω ξαναπειραματιστεί με κάτι τέτοιο. Όπως πιο παλιά όταν είχα ένα δικό μου σκάφος που πήγαινα για ψάρεμα. Κάποια στιγμή το έβγαλα από τη θάλασσα το είχα εδώ που έχτιζα τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και του είχα βάλει πωλητήριο. Όμως οι περισσότεροι το αγόραζαν για 5000 ευρώ. Έτσι και εγώ αντί να το πουλήσω για τόσα χρήματα το έκανα παιδική χαρά. Όταν είδα λοιπόν αυτό το σκάφος που ήταν παρατημένο στη μαρίνα μου ήρθε η ιδέα για αυτό που βλέπουν όλοι» θα προσθέσει ο κ. Σπύρος Κατωπόδης- Ντελημάρης.







Η είδηση του σκάφους που ενοικιάζεται στη στεριά έκανε το γύρο του διαδικτύου και αναφερόταν πως ο ιδιοκτήτης του γιοτ το ενοικιάζει γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα συντήρησης. Ο κ. Κατωπόδης- Ντελημάρης όμως βάζει τα πράγματα στη θέση τους υποστηρίζοντας ότι: «βγήκε η είδηση και παρουσιαζόμουν σαν φαλιρισμένος εφοπλιστής. Αλλά όπως είπα αυτό το σκάφος δεν ήταν ποτέ δικό μου, το βρήκα και το μετέτρεψα σε αυτό που είναι. Πάντως πολλοί Λευκαδίτες για να με πειράξουν ερχόντουσαν και μου έλεγαν πάρε ένα ευρώ ρε Ντελημάρη για να πάρεις λίγο ψωμάκι. Ε και εγώ τους τα έπαιρνα, 23,5 ευρώ έβγαλα με αυτό» λέει γελώντας , ένας από τους πλέον επιτυχημένους επιχειρηματίες της Λευκάδας και γνωστός στο πανελλήνιο για το διάσημο σαλάμι αέρος.

Γιατί εκτός από ιδιοκτήτης ενοικιαζόμενων δωματίων και του περίφημου πλέον σκάφους, είναι και ιδιοκτήτης, μαζί με τον αδερφό του της επιχείρησης που βγάζει το διάσημο σαλάμι αέρος Λευκάδας. Όπως λέει η κρίση δεν τον έχει αγγίξει και αυτό γιατί ασχολείται με ένα και μοναδικό προιόν που το χαρακτηριστικό του είναι η ποιότητα, η χαμηλή τιμή και η μοναδική γεύση.





«Μαζί με τον αδερφό μου κάνουμε ένα προιόν που έδει μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό. Έχω ένα ποιοτικό προιόν και δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάτι άλλο ή να το αλλάξω αφού με αυτά που βγάζω ζω αξιοπρεπέστατα και μου φθάνουν ώστε να καλύπτω τα έξοδά μου».

Η οικογένεια Κατωπόδη- Ντελημάρη, όπου «Ντελημάρη» ήταν το παρατσούκλι των μελών της, άνοιξε το πρώτο κρεοπωλείο το 1960. Το 1964 ο Ανδρέας Κατωπόδης- Ντελημάρης αποφασίσει να προχωρήσει στην παραγωγή σαλαμιού αέρος και λουκάνικου, δίνοντας στο στο προϊόν το όνομα "ΣΑΛΑΜΙ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ΝΤΕΛΗΜΑΡΗ". Σήμερα την επιχείρηση λειτουργούν οι δυο γιοι της οικογένειας, Δημήτρης και Σπύρος οι οποίοι από το 2002 διαθέτουν ιδιόκτητη σύγχρονη μονάδα 2000 τ.μ. για να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου