Η επιτάχυνση του αγωνιστικού L 500 R Hybrid υπολογίζεται στα 2.5sec από στάση έως τα 100km/h
Μπορεί να έχεις συνδέσει το λιοντάρι με τη ζούγκλα και την Peugeot με αυτοκίνητα πόλης, αυτοκίνητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας, οικογενειακά αυτοκίνητα, diesel ή βενζίνης. Η γαλλική εταιρεία έχει επίσης παράδοση στα πολυμορφικά αυτοκίνητα αλλά και στα μικρά cabrio.
Δύσκολα όμως να έχεις συνδέσει την Peugeot με τους Τσαρλατάνους! Αυτό που πιθανόν δε γνωρίζεται είναι πως 100 χρόνια πριν στο μακρινό 1916 το Peugeot L45 που οδηγούσε ο Ντάριο Ρέστα κέρδισε το θρυλικό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολις. Εκεί κάπου ξεκίνησε και η αγωνιστική ιστορία της Peugeot που έχει πολλές λαμπρές σελίδες τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο.
Ως φόρο τιμής στους «Τσαρλατάνους» – το παρατσούκλι της ομάδας – που έγραψαν μια μυθική ιστορία για την Peugeot από το 1913 ως το 1919 οι Γάλλοι μηχανικοί δημιούργησαν το L 500 R Hybrid θέλοντας εκτός όλων των άλλων να δείξουν και πως φαντάζονται τους αγώνες του μέλλοντος. Το PEUGEOT L500 R HYbrid έχει σχεδιαστεί ώστε να γίνεται ένα σώμα με τον οδηγό. Η ειδική κάψουλα που θα μπαίνει ο οδηγός θα διεγείρει στο έπακρο όλες του τις αισθήσεις. Το κόνσεπτ I Cockipt της Peugeot εδώ βρίσκεται σε μια ριζοσπαστική εκδοχή του ειδικά για αγωνιστική χρήση. Το μικρό τιμόνι είναι ενσωματωμένο στη δομή και περιβάλλεται από δυο ολογράμματα που δίνουν πληροφορίες.
Ο οδηγός βλέπει γύρω του μέσω μιας ειδικής κάσκας.
Το υβριδικό σύστημα του L 500 R Hybrid προέρχεται από το Peugeot 3008 SUV αλλά αποδίδει σε αγωνιστική διαμόρφωση 500PS.
Τα 270 PS προέρχονται από το θερμικό κινητήρα (βενζίνη) ενώ τα υπόλοιπο από τους δυο ηλεκτροκινητήρες, ένας βρίσκεται στον εμπρός άξονα και ο άλλος στον πίσω. Η τιμή της συνδυαστικής ροπής φτάνει τα 75kgm!
Η επιτάχυνση του αγωνιστικού L 500 R Hybrid υπολογίζεται στα 2.5sec από στάση έως τα 100km/h ενώ για να διανύσει ένα χιλιόμετρο εκκινώντας από στάση χρειάζεται μόλις 19 sec.
Το Peugeot L 500 R Hybrid δείχνει πως οραματίζονται οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας στο άμεσο μέλλον τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν στους αγώνες αντοχής. Όπως όλοι γνωρίζουμε ο ασφαλέστερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το σχεδιάσεις.
Μπορεί να έχεις συνδέσει το λιοντάρι με τη ζούγκλα και την Peugeot με αυτοκίνητα πόλης, αυτοκίνητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας, οικογενειακά αυτοκίνητα, diesel ή βενζίνης. Η γαλλική εταιρεία έχει επίσης παράδοση στα πολυμορφικά αυτοκίνητα αλλά και στα μικρά cabrio.
Δύσκολα όμως να έχεις συνδέσει την Peugeot με τους Τσαρλατάνους! Αυτό που πιθανόν δε γνωρίζεται είναι πως 100 χρόνια πριν στο μακρινό 1916 το Peugeot L45 που οδηγούσε ο Ντάριο Ρέστα κέρδισε το θρυλικό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολις. Εκεί κάπου ξεκίνησε και η αγωνιστική ιστορία της Peugeot που έχει πολλές λαμπρές σελίδες τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο.
Ως φόρο τιμής στους «Τσαρλατάνους» – το παρατσούκλι της ομάδας – που έγραψαν μια μυθική ιστορία για την Peugeot από το 1913 ως το 1919 οι Γάλλοι μηχανικοί δημιούργησαν το L 500 R Hybrid θέλοντας εκτός όλων των άλλων να δείξουν και πως φαντάζονται τους αγώνες του μέλλοντος. Το PEUGEOT L500 R HYbrid έχει σχεδιαστεί ώστε να γίνεται ένα σώμα με τον οδηγό. Η ειδική κάψουλα που θα μπαίνει ο οδηγός θα διεγείρει στο έπακρο όλες του τις αισθήσεις. Το κόνσεπτ I Cockipt της Peugeot εδώ βρίσκεται σε μια ριζοσπαστική εκδοχή του ειδικά για αγωνιστική χρήση. Το μικρό τιμόνι είναι ενσωματωμένο στη δομή και περιβάλλεται από δυο ολογράμματα που δίνουν πληροφορίες.
Ο οδηγός βλέπει γύρω του μέσω μιας ειδικής κάσκας.
Το υβριδικό σύστημα του L 500 R Hybrid προέρχεται από το Peugeot 3008 SUV αλλά αποδίδει σε αγωνιστική διαμόρφωση 500PS.
Τα 270 PS προέρχονται από το θερμικό κινητήρα (βενζίνη) ενώ τα υπόλοιπο από τους δυο ηλεκτροκινητήρες, ένας βρίσκεται στον εμπρός άξονα και ο άλλος στον πίσω. Η τιμή της συνδυαστικής ροπής φτάνει τα 75kgm!
Η επιτάχυνση του αγωνιστικού L 500 R Hybrid υπολογίζεται στα 2.5sec από στάση έως τα 100km/h ενώ για να διανύσει ένα χιλιόμετρο εκκινώντας από στάση χρειάζεται μόλις 19 sec.
Το Peugeot L 500 R Hybrid δείχνει πως οραματίζονται οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας στο άμεσο μέλλον τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν στους αγώνες αντοχής. Όπως όλοι γνωρίζουμε ο ασφαλέστερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το σχεδιάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου