Οι οικονομικές αερογραμμές προσφέρουν πραγματικά πολύ καλές τιμές σε πτήσεις που με κάποια άλλη εταιρεία θα έπρεπε ο επιβάτης να πληρώσει πολύ ακριβότερα. Πώς όμως το επιτυγχάνουν αυτό;
Κάποιοι επιβάτες μπορεί να αποφεύγουν να ταξιδέψουν με μία αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, όπως είναι ή Ryanair ή η EasyJet, καθώς ανησυχούν όχι μόνο για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και για την ασφάλεια της πτήσης τους.
Η Wendover Productions δημιούργησε ένα βίντεο, στο οποίο εξηγούνται οι τρόποι εκείνοι που επιτρέπουν στις εταιρείες χαμηλού κόστους να ρίχνουν τα κόστη και τις τιμές των εισιτηρίων τους.
Η επιτυχία των εταιρειών χαμηλού κόστους στηρίζεται στο επιτυχημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ακολουθούν και το οποίο επιτρέπει σε εταιρείες όπως οι Ryanair και EasyJet να έχουν μεγαλύτερα κέρδη.
Οι εταιρείας χαμηλού κόστους χρησιμοποιούν φθηνά αλλά καλής ποιότητας αεροσκάφη. Ειδικά η Ryanair μετά τα χτυπήματα τις 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 αγόρασε καλά αεροσκάφη σε χαμηλή τιμή αφού έπεσε η ζήτηση και ακυρώθηκαν πολλές παραγγελίες λόγω της φόβου της τρομοκρατίας.
Πολλοί επιβάτες, λανθασμένα πιστεύουν ότι τα αεροσκάφη της Ryanair είναι παλαιά και λιγότερο ασφαλή, γι αυτό και είναι πιο φθηνές οι πτήσεις, όμως στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Η χρήση ενός συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους για τις πτήσεις τους επιτρέπει σε εταιρείες όπως οι Ryanair και EasyJet να χρησιμοποιούν πληρώματα εδάφους και αέρος μόνο για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Έτσι δουλεύουν με λιγότερο προσωπικό.
Η Ryanair πετά μόνο με 737s ενώ η EasyJet χρησιμοποιεί A320s. Αποτέλεσμα αυτή της πολιτικής είναι να χρειάζονται πιλότους, αεροσυνοδούς, μηχανικούς εδάφους και άλλο προσωπικό που απαιτείται να γνωρίζει μόνο τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους καταφέρουν να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου "κόβοντας" τις πολυτέλειες από τις πτήσεις τους. Έτσι οι παροχές τους είναι οι βασικές.
Για παράδειγμα οι θέσεις της Ryanair δεν πλαγιάζουν, πράγμα που επιτρέπει στην εταιρεία να γλυτώνει χρήματα στην συντήρηση, ενώ δεν υπάρχουν τσέπες στις πλάτες των καθισμάτων, έτσι είναι ευκολότερο το καθάρισμα.
Οι αεροσυνοδοί στις εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν να καλύψουν περισσότερους από έναν ρόλους, αφού εκτός των άλλων ελέγχουν τα εισιτήρια των επιβατών και καθαρίζουν το αεροπλάνο μετά από κάθε πτήση.
Τέλος οι εταιρείες χαμηλού κόστους πετούν σε συγκεκριμένα μόνο αεροδρόμια. Η Ryanair δεν πετά ποτέ στο Heathrow του Λονδίνου ή στο Charles De Gaulle του Παρισιού γιατί τα συγκεκριμένα αεροδρόμια είναι πολύ ακριβά (φόροι).
Η Ryanair πετά στο Gatwick, το Stansted και το Beauvais στην Γαλλία. Τα φθηνότερα αεροδρόμια επιτρέπουν στην εταιρεία να κάνει περισσότερα δρομολόγια.
Κάποιοι επιβάτες μπορεί να αποφεύγουν να ταξιδέψουν με μία αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, όπως είναι ή Ryanair ή η EasyJet, καθώς ανησυχούν όχι μόνο για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και για την ασφάλεια της πτήσης τους.
Η Wendover Productions δημιούργησε ένα βίντεο, στο οποίο εξηγούνται οι τρόποι εκείνοι που επιτρέπουν στις εταιρείες χαμηλού κόστους να ρίχνουν τα κόστη και τις τιμές των εισιτηρίων τους.
Η επιτυχία των εταιρειών χαμηλού κόστους στηρίζεται στο επιτυχημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ακολουθούν και το οποίο επιτρέπει σε εταιρείες όπως οι Ryanair και EasyJet να έχουν μεγαλύτερα κέρδη.
Οι εταιρείας χαμηλού κόστους χρησιμοποιούν φθηνά αλλά καλής ποιότητας αεροσκάφη. Ειδικά η Ryanair μετά τα χτυπήματα τις 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 αγόρασε καλά αεροσκάφη σε χαμηλή τιμή αφού έπεσε η ζήτηση και ακυρώθηκαν πολλές παραγγελίες λόγω της φόβου της τρομοκρατίας.
Πολλοί επιβάτες, λανθασμένα πιστεύουν ότι τα αεροσκάφη της Ryanair είναι παλαιά και λιγότερο ασφαλή, γι αυτό και είναι πιο φθηνές οι πτήσεις, όμως στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Η χρήση ενός συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους για τις πτήσεις τους επιτρέπει σε εταιρείες όπως οι Ryanair και EasyJet να χρησιμοποιούν πληρώματα εδάφους και αέρος μόνο για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Έτσι δουλεύουν με λιγότερο προσωπικό.
Η Ryanair πετά μόνο με 737s ενώ η EasyJet χρησιμοποιεί A320s. Αποτέλεσμα αυτή της πολιτικής είναι να χρειάζονται πιλότους, αεροσυνοδούς, μηχανικούς εδάφους και άλλο προσωπικό που απαιτείται να γνωρίζει μόνο τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους καταφέρουν να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου "κόβοντας" τις πολυτέλειες από τις πτήσεις τους. Έτσι οι παροχές τους είναι οι βασικές.
Για παράδειγμα οι θέσεις της Ryanair δεν πλαγιάζουν, πράγμα που επιτρέπει στην εταιρεία να γλυτώνει χρήματα στην συντήρηση, ενώ δεν υπάρχουν τσέπες στις πλάτες των καθισμάτων, έτσι είναι ευκολότερο το καθάρισμα.
Οι αεροσυνοδοί στις εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν να καλύψουν περισσότερους από έναν ρόλους, αφού εκτός των άλλων ελέγχουν τα εισιτήρια των επιβατών και καθαρίζουν το αεροπλάνο μετά από κάθε πτήση.
Τέλος οι εταιρείες χαμηλού κόστους πετούν σε συγκεκριμένα μόνο αεροδρόμια. Η Ryanair δεν πετά ποτέ στο Heathrow του Λονδίνου ή στο Charles De Gaulle του Παρισιού γιατί τα συγκεκριμένα αεροδρόμια είναι πολύ ακριβά (φόροι).
Η Ryanair πετά στο Gatwick, το Stansted και το Beauvais στην Γαλλία. Τα φθηνότερα αεροδρόμια επιτρέπουν στην εταιρεία να κάνει περισσότερα δρομολόγια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου