Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Πως ένας Δυναμικός Συμπαραστάτης είναι Δυνατόν να περνάει Απαρατήρητος!

Σχόλιο ενός αναγνώστη μας που αξίζει προσοχής...
Αγαπητό blog είμαι συνταξιούχος παλιό διευθυντικό στέλεχος σε πολυεθνική επιχείρηση, που έχω μάθει να βλέπω την πραγματικότητα μπροστά μου.
Διαβάζω λοιπόν με προσοχή τα έγγραφα και τις πρωτοβουλίες αυτού του ανθρώπου, που είναι άγνωστος σε εμένα και εκείνο που διαπιστώνω είναι ότι μιλάει καθαρά και άφοβα απέναντι σε όλους και σε όλα.




Δεν γνωρίζω ακριβώς ποιος είναι ο ρόλος του ως Συμπαραστάτης, αλλά μου προκαλεί εντύπωση ότι ενώ λέει και κάνει εγγράφως διάφορα σοβαρά πράγματα, εν τούτοις όλοι αδιαφορούν και φαίνεται να τον αγνοούν ή ακόμα σαν να τον μισούν. Μιλώ για την πλευρά της Διοίκησης του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος, αλλά και εμάς τους Δημότες, αν και προσφάτως ένας γείτονάς μου περιέγραφε το πόσο τον εξυπηρέτησε –αν και άγνωστος– παρεμβαίνοντας στις υπηρεσίες για ένα φουσκωμένο λογαριασμό νερού που του είχε έλθει. 

Ούτε καν η αντιπολίτευση, οι παρατάξεις στο δημοτικό συμβούλιο δεν εκμεταλλεύονται τις πρωτοβουλίες του, αφού η διοίκηση του Δήμου φαίνεται να τον αγνοεί και έτσι όλοι από κοινού σιωπούν στα όσα σημαντικά θέματά μας υποκινεί ο εν λόγω.

Αλήθεια, δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι σωστά προβληματίζομαι και απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την σκέψη μου, η οποία με απασχολεί εδώ και καιρό, αλλά διαβάζοντας αυτά τα τελευταία αυστηρά έγγραφα με τα οποία ο εν λόγω κύριος Ποθουλάκης ουσιαστικά εγκαλεί και καταχεριάζει Υπουργούς, θέλησα να διατυπώσω και δημόσια τον προβληματισμό μου. 

Σας ευχαριστώ

1 σχόλιο:

Αρχειοθήκη ιστολογίου