Το τελικό φως δόθηκε στην χρήση του μακρύτερου σιδηροδρομικού τούνελ του κόσμου, το οποίο ανοίγει την επόμενη εβδομάδα, μετά από σχεδόν 70 χρόνια κατασκευής.
Το μήκους 56 χλμ Gotthard Base Tunnel (GBT) περνά κάτω από τις Ελβετικές Άλπεις και επίσημα ανοίγει την 1η Ιουνίου.
Η ιδέα κατασκευής του ξεκίνησε πριν από 69 χρόνια από τον Ελβετό μηχανικό Carl Eduard (1947).
Στους 2.400 ανέρχονται οι εργάτες που χρειάστηκαν για την κατασκευή του GBT, ενώ κόστισε πάνω από 12 δισ. ελβετικά φράγκα (10 δισ. ευρώ).
Το τούνελ ενώνει το Erstfeld στην κεντρική Ελβετία και το καντόνι Uri με το Bodio στο Νότο της χώρας και το καντόνι του Ticino.
Με το συγκεκριμένο τούνελ το ταξίδι από Ζυρίχη προς το Μιλάνο στη Βόρεια Ιταλία θα γίνει συντομότερο κατά μία ώρα, στη μία 1 ώρα και 40 λεπτά συνολικά (από 2 και 40 που ήταν πριν).
Αναμένεται έως το 2020 η γραμμή να εξυπηρετεί 15.000 επιβάτες καθημερινά.
Το μήκους 56 χλμ Gotthard Base Tunnel (GBT) περνά κάτω από τις Ελβετικές Άλπεις και επίσημα ανοίγει την 1η Ιουνίου.
Η ιδέα κατασκευής του ξεκίνησε πριν από 69 χρόνια από τον Ελβετό μηχανικό Carl Eduard (1947).
Στους 2.400 ανέρχονται οι εργάτες που χρειάστηκαν για την κατασκευή του GBT, ενώ κόστισε πάνω από 12 δισ. ελβετικά φράγκα (10 δισ. ευρώ).
Το τούνελ ενώνει το Erstfeld στην κεντρική Ελβετία και το καντόνι Uri με το Bodio στο Νότο της χώρας και το καντόνι του Ticino.
Με το συγκεκριμένο τούνελ το ταξίδι από Ζυρίχη προς το Μιλάνο στη Βόρεια Ιταλία θα γίνει συντομότερο κατά μία ώρα, στη μία 1 ώρα και 40 λεπτά συνολικά (από 2 και 40 που ήταν πριν).
Αναμένεται έως το 2020 η γραμμή να εξυπηρετεί 15.000 επιβάτες καθημερινά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου