Ο παγκόσμιος οργανισμός Global NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα δοκιμών πρόσκρουσης για πέντε νέα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ινδία. Κανένα από αυτά δεν εξασφάλισε έστω ένα αστέρι!
Παρά την καμπάνια #safercarsforindia, οι κατασκευαστές δε δείχνουν να συγκινούνται, καθώς τα αυτοκίνητα χαμηλού κόστους που λανσάρουν στην Ινδία δεν φέρουν κανένα ίχνος παθητικής ασφάλειας.
Τα αποτελέσματα αφορούν τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio και Hyundai Eon. Το Kwid δοκιμάστηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, μία εκ των οποίων έφερε έναν αερόσακο, όμως σε όλες το αποτέλεσμα ήταν ίδιο: 0 στην προστασία ενήλικων επιβατών. Τα υπόλοιπα μοντέλα δεν είχαν καν αερόσακο οδηγού! Η Renault υποσχέθηκε ότι θα κάνει βελτιώσεις στη δομική ακαμψία του μίνι crossover, ώστε να υποβληθεί εκ νέου σε δοκιμές από τον Global NCAP.
«Τα τελευταία αποτελέσματα δείχνουν πόσο σημαντικό είναι τα αυτοκίνητα να διαθέτουν κλωβό ασφαλείας που θα παραμένει σταθερός σε μία σύγκρουση.
Πρόκειται για μία κρίσιμη προϋπόθεση για την ασφάλεια των επιβατών, μαζί με την παρουσία μετωπικών αερόσακων τουλάχιστον.
Ο Global NCAP θεωρεί ότι καμία μάρκα, πουθενά στον κόσμο, δεν θα πρέπει να κατασκευάζει νέα μοντέλα χωρίς τα στάνταρ επίπεδα ασφαλείας.
Καλωσορίζουμε τις προσπάθειες της Renault να διορθώσει τα κακώς κείμενα και περιμένουμε τη νέα βελτιωμένη έκδοση του Kwid με αερόσακους.
Η Renault διαθέτει ασφαλή αυτοκίνητα στην Ευρώπη και το ίδιο πρέπει να προσφέρει και για τους πελάτες της στην Ινδία», σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του Global NCAP, David Ward.
Παρά την καμπάνια #safercarsforindia, οι κατασκευαστές δε δείχνουν να συγκινούνται, καθώς τα αυτοκίνητα χαμηλού κόστους που λανσάρουν στην Ινδία δεν φέρουν κανένα ίχνος παθητικής ασφάλειας.
Τα αποτελέσματα αφορούν τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio και Hyundai Eon. Το Kwid δοκιμάστηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, μία εκ των οποίων έφερε έναν αερόσακο, όμως σε όλες το αποτέλεσμα ήταν ίδιο: 0 στην προστασία ενήλικων επιβατών. Τα υπόλοιπα μοντέλα δεν είχαν καν αερόσακο οδηγού! Η Renault υποσχέθηκε ότι θα κάνει βελτιώσεις στη δομική ακαμψία του μίνι crossover, ώστε να υποβληθεί εκ νέου σε δοκιμές από τον Global NCAP.
«Τα τελευταία αποτελέσματα δείχνουν πόσο σημαντικό είναι τα αυτοκίνητα να διαθέτουν κλωβό ασφαλείας που θα παραμένει σταθερός σε μία σύγκρουση.
Πρόκειται για μία κρίσιμη προϋπόθεση για την ασφάλεια των επιβατών, μαζί με την παρουσία μετωπικών αερόσακων τουλάχιστον.
Ο Global NCAP θεωρεί ότι καμία μάρκα, πουθενά στον κόσμο, δεν θα πρέπει να κατασκευάζει νέα μοντέλα χωρίς τα στάνταρ επίπεδα ασφαλείας.
Καλωσορίζουμε τις προσπάθειες της Renault να διορθώσει τα κακώς κείμενα και περιμένουμε τη νέα βελτιωμένη έκδοση του Kwid με αερόσακους.
Η Renault διαθέτει ασφαλή αυτοκίνητα στην Ευρώπη και το ίδιο πρέπει να προσφέρει και για τους πελάτες της στην Ινδία», σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του Global NCAP, David Ward.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου