Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Κατερίνα Καινούργιου - Η εξομολόγηση για τις πλαστικές που έχει κάνει

Για τις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει ώστε να βελτιώσει την εμφάνισή της μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου, το απόγευμα της Πέμπτης, μέσα από το «Όλα Παίζουν».
Καθώς η παρέα της εκπομπής σχολίαζε την πρόσφατη συνέντευξη της Ιωάννας Λίλη, η οποία δήλωσε πως δεν έχει κάνει κάποια αισθητική επέμβαση, ενώ παραδέχθηκε ότι μικρή είχε δεχθεί κοροϊδευτικά σχόλια λόγω του ύψους της, η παρουσιάστρια του Alpha ανέφερε:




«Είναι προσωπικό θέμα της κάθε γυναίκας να μη θέλει να το παραδεχτεί. Μπορείς απλά να πεις ότι δεν θες να μιλήσεις για αυτό το θέμα. Το έχω τραβήξει κι εγώ, γιατί έχω αλλάξει τη μύτη μου, είχα μια άλλη μύτη. Δυστυχώς στο διαδίκτυο, όμως, βγαίνουν φωτογραφίες -μπορεί από το σχολείο, μπορεί από μια συμμαθήτρια- ενώ εσύ λες “δεν έχω κάνει, δεν έχω κάνει πλαστική”. Καλέ αυτό φαίνεται! Δεν είπα ότι η Ιωάννα έχει κάνει, χρησιμοποιώ το δικό μου παράδειγμα. Γενικότερα, το κοινό είναι πολύ έξυπνο για να κρύψεις κάτι που φαίνεται και να το αμφισβητήσεις».

Όσο για τα αρνητικά σχόλια που δήλωσε πως έχει δεχθεί η Ιωάννα Λίλη λόγω του ύψους της, η Αλέκα Καμηλά πρόσθεσε: «Το καταλαβαίνω, επειδή η κόρη μου είναι πολύ ψηλή και δεν της αρέσει όταν τη φωνάζουν “ψηλόγκα”. Σε αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες σε πειράζει» με την Κατερίνα Καινούργιου να της απαντά: «Συγγνώμη ρε παιδιά, εγώ τι να πω που με έλεγαν Βασίλη Παπακωνσταντίνου επειδή είχα μια μυτόγκα να και με φωνάζαν και ψευδή; Εγώ δεν είχα ωραία μύτη, αλλά δεν μου έχει μείνει ψυχολογικό. Άσε που δεν έλεγα και το “ρο”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου