Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Aegean: Αγοράζει 7 καινούργια Airbus

Αυξάνει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία με αεροσκάφη Αirbus A320. Οι παραδόσεις των 7 νέων αεροσκαφών θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2015 και θα
ολοκληρωθούν στις αρχές του 2016Πιστή στη στρατηγική της επένδυση, στην ποιοτική ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της, που ακολουθεί η AEGEAN, προχωρά στην αύξηση του στόλου της με 7 επιπλέον ολοκαίνουργια αεροσκάφη Airbus A320 που θα παραλάβει απευθείας από τον κατασκευαστή, ενισχύοντας έτσι τις δυνατότητές της, αλλά και ένα από τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της, το χαμηλό μέσο όρο ηλικίας του στόλου της.

Η σταθεροποίηση της Ελλάδας με παράλληλη ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης, η επιτυχής πορεία της εταιρείας, η ενίσχυση των μεγεθών της μετά την εξαγορά της ΟΑ και η συνεχής επιδίωξη της εταιρείας για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρουν αξία στους επιβάτες της, δημιουργούν τις προϋποθέσεις ώστε να συνεχίσει η AEGEAN να επενδύει σε μεγαλύτερο στόλο αεροσκαφών.

Η συμφωνία με την Airbus προβλέπει την άμεση ενεργοποίηση της παράδοσης των 5 αεροσκαφών Α320 που είχαν ήδη παραγγελθεί, αλλά η παράδοση των οποίων είχε παγώσει λόγω της κρίσης στην Ελλάδα, αλλά και την παραγγελία επιπλέον 2 αεροσκαφών Airbus A320ceos. Οι παραδόσεις των 7 νέων αεροσκαφών θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2015 και θα ολοκληρωθούν στις αρχές του 2016.

Τα νέα A320 της AEGEAN θα είναι πλέον εξοπλισμένα με τα νέα "Sharklets" στα φτερά των αεροσκαφών και κινητήρες V2500. Τα “Sharklets” είναι ακροπτερύγια, ύψους 2,4 μέτρων που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών ρύπων κατά μέσο όρο μεταξύ 2-3% ανάλογα με την διάρκεια της πτήσης. Αυτά τα αεροσκάφη θα είναι επίσης τα πρώτα Α320 του στόλου της AEGEAN που θα έχουν ικανότητα βάρους απογείωσης έως 78 τόνους, επιτρέποντας την επέκταση της εμβέλειας πτήσης, προσφέροντας έτσι νέες δυνατότητες επέκτασης του δικτύου της ακόμα και όταν οι πτήσεις εκτελούνται από τις πιο νότιες βάσεις της εταιρείας (Ηράκλειο, Ρόδος, ή Λάρνακα).

Ο Πρόεδρος της AEGEAN κ. Θεόδωρος Βασιλάκης δήλωσε: «Η AEGEAN με την απόφαση για παραλαβή των 7 νέων Airbus Α320 αποδεικνύει έμπρακτα για άλλη μια φoρά τη δέσμευσή της για επένδυση στην συνεχή ποιοτική ανάπτυξη της αερομεταφοράς από την χώρα. Οι δυνατότητες αυξάνονται και το ήδη σημαντικό πλεονέκτημα της ηλικίας των αεροσκαφών μας ενισχύεται περισσότερο. Κάνουμε ότι μπορούμε, για να ενισχύσουμε περισσότερο την ικανοποίηση του επιβάτη μας, αλλά φυσικά και την ανταγωνιστικότητά μας».

17 σχόλια:

  1. Λάθη

    Πρώτο: τα airbus λέγονται neos και οχι CEOs. Δεύτερο: τα sharklets βελτιώνουν την αεροδυναμικό του σκάφους, οπότε επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου κατα περίπου 5%, η οποία εξαργύρωνεται με επιπλέον μίλια. Χαίρομαι για τα επιπλέον αεροσκάφη, και παρότι γνωρίζω οτι ειναι δύσκολο και αρκετά τολμηρό να ανοίξει η aegean δρομολόγιο για Αμερική, θα το ήθελα αρκετά μονο και μονο για λόγους γοήτρου τις εταιρείας, παρότι θα χρειαζόταν νεα μεγαλύτερα αεροσκάφη της σειράς Α350 ή Β787

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η AEGEAN

    Δεν είναι Κρητική εταιρεία η AEGEAN αλλά πίσω της κρύβονται Γερμανικά συμφέροντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΑΛΛΙΚΑ ΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΛΙΓΑ.

      Διαγραφή
    2. Πίσω από την χαζομάρα που πέταξες τι συμφέροντα κρύβονται? Εκτός και δεν είσαι λάθος πληροφορημένος αλλά απλά βλάκας.

      Διαγραφή
  3. Καλοριζικα να ειναι και ευχομαστε καποια στιγμη να βαλουν και απευθειας πτηση για Νεα Υορκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραιτωριανός..ΕΙναι πάντα ευχαριστο να αναπτυσσεται μια εταιρεια, οπωσδηποτε αυτο σημαίνει και νεες θεσεις εργασίας κλπ κλπ. Αλλα ρε παιδια, μη παίρνετε αμασητο το ανακοινωθεν της εταιρειας και το κανετε άρθρο. Βάλτε και λίγη λογική, λίγη κρίση. Ποιές είναι οι "καινοτομες" υπηρεσίες της Aegean? Εχουμε μαθει τωρα μια λέξη και την κοπαναμε οπου να 'ναι. Το μόνο καινοτομο που εχω δει στην Ελλαδα τα τελευταια χρόνια είναι το taxibeat και ο ΕΝΦΙΑ του Βαγγελη "Embraer" Βενιζελου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετανάστης Άντε μπράβο. Ελπίζω στο μέλλον να γίνει και υπερατλαντική η AEGEAN. Ειναι μεγάλη ντροπή και κρίμα να μην υπάρχει ελληνική εταιρεία με απευθείας σύνδεση Αθήνα - Νεα Υόρκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ανταγωνισμός με την Olympic Air πως πάει; Γιατί αν θυμάμαι καλά, η Ολυμπιακή ιδιωτικοποιήθηκε για να υπάρξει καλύτερος ανταγωνισμός και να μειωθούν οι τιμές των εισιτηρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. asxetos
      Αφου εισαι ασχετος γιατι μιλας;Η Ολυμπιακη εξαγοραστηκε απο την Aegean..

      Διαγραφή
  7. Γιατι δεν παιρνει και της ολυμπιακης τα airbus που σαπιζουν στον βενιζελο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε λέω, καλά τα 7 της Aegean. Αλλά γιατί δεν έγινε ρεπορταζ για τα 120 (!) της easyjet πριν από λίγο καιρό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εμ βεβαια,πως να μην εχει πλεονασμα οταν εχει το Αθηνα Θεσσαλονικη 150 ευρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Βασιλάκης έπρεπε να ρωτήσει πρώτα τον Τσίπρα
    η Β. Κορέα έχει όντως τουρισμό αλλά όχι και πολλά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΡΜΠΑT ΡΑΓΙΑ
    Ο Βασιλάκης κάνει κουμάντο ή οι Γερμανοί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟΣ.27 Αυγούστου 2014 στις 9:35 μ.μ.

      Αν ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ ηταν Γερμανος ΝΑΙ.ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι Μεγαλοι επιχειρηματίες της ΕΛΛΑΔΑΣ τελειωνουν σε "...ακης" και ΟΛΟΙ ειναι απο την ΚΡΗΤΗ τυχαιο?Αλλα αυτη ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ αγοραζει οτι θελει απο οπου θελει.

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου