Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

"ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ" - «Είναι ώρα ευθύνης και σκληρής δουλειάς για όλους»

Νικος Χατζηγιάννης
Η ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Μαραθώνος ολοκληρώθηκε και πλέον από 1η Σεπτεμβρίου αναλαμβάνει καθήκοντα.

Προσωπικά, αφού βεβαίως ευχηθώ καλή θητεία σε όλους τους εκλεγέντες αιρετούς συναδέλφους μου, θα ήθελα να επισημάνω ότι τα νέα μου καθήκοντα από την μεριά της αντιπολίτευσης μού επιβάλλουν αυξημένη σοβαρότητα και υπευθυνότητα προκειμένου να αναδειχθεί ο αντιπολιτευτικός λόγος ως
λόγος ουσίας, δημιουργίας και προοπτικής.

Η ώρα που θα κριθούμε ουσιαστικά όλοι μας έφτασε.
Σκοπό δικό μου και των συνεργατών μου ως αντιπολίτευση αποτελεί ο ουσιαστικός έλεγχος της νέας διοίκησης και η μεταφορά προτάσεων για υλοποίηση στόχων που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την ευημερία της πόλης μας.

Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά ταυτόχρονα και ελκυστική.

Ο Συνδυασμός "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ" είχε και έχει προτάσεις και προγραμματική θέση για τον Δήμο.

Είναι ώρα ευθύνης και σκληρής δουλειάς για όλους.

Με αυτό και μόνο το κριτήριο και με γνώμονα και άξονα την αλήθεια και την διαφάνεια, ξεκινάει η θητεία μου στο νέο Δ.Σ.

Ως αντιπολίτευση έχω μία βασική και ιερή υποχρέωση : 
Την ανάδειξη της αλήθειας και της ουσίας, πέραν και μακριά από κινήσεις εντυπωσιασμού και άσκοπες φανφάρες.
Όπως πάντα, έτσι και τώρα, θα υπηρετήσω την βασική αυτή αρχή, με την προσδοκία να αλλάξει ο Δήμος μας εικόνα για τις μέχρι σήμερα επιδιωκόμενες σκοπιμότητες και αβελτηρίες που χαρακτήριζαν τις εκάστοτε αντιπολιτεύσεις του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου